eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu: sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej - część II



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050079 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu: sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000194949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bojkowska 16

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322320374

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbc.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsbc.bip.gliwice.eu/inne-przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu: sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a3bd355-95f6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001242/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja obiektu: sanitariatów i instalacji wodno-kanlizacyjnej część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie nr 534058-N-2020 z dnia 2020-04-24 r.) przewidział udzielenie zamówień z wolnej ręki.W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie robót modernizacji sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku co pozwoli na utrzymanie standardu wykonanych dotychczas robót.Uzasadnienie prawne: przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki prawa zamówień publicznych.Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSB-C/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160502,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, związane z remontem i uporządkowaniem oraz dostosowaniem podejść kanalizacyjnych do nowych przyborów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych przy ul. Bojkowskiej 18A w Gliwicach.Zakres przedmiotu zamówienia:1) demontaż istniejących przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z rur stalowych i tworzywowych biegnących po ścianach bądź pod stropem,2) budowa nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej – wkucie instalacji w przegrody budowlane, prowadzenie pod stropem oraz po ścianach,3) demontaż wskazanych przyborów sanitarnych,4) montaż nowych przyborów sanitarnych oraz ich armatury,5) dostosowanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do nowych przyborów sanitarnych wraz z ich armaturami,6) roboty związane z ww. robotami instalacyjnymi tj. wykonanie bruzdowań, odtworzenie ścian, wykończenie powierzchni przegród, niezbędne zamurowania przegród, obudowania przewodów, przywrócenie ścian do stanu pierwotnego po wykonaniu instalacji wod-kan,7) wymiana skrzydeł drzwiowych.Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników, pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1 200,00 złotych brutto, zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, itp., przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (wersja papierowa i elektroniczna, np. skany dokumentów), będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt.Inne wymagania:a) Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych,c) prowadzenie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 21:00. Prowadzenie robót jest możliwe w soboty w godz. 7:00 – 20:00, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki,e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki. Termin tych prac winien być uzgodniony z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem,f) w przypadku egzaminów Zamawiający uzgodni z Wykonawcą przerwę w wykonywaniu prac głośnych 3 dni przed terminem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:1) Dokumentacja techniczna opracowana w kwietniu 2020 roku przez Alma Projekt Aleksander Mazur, ul. Satyryków 16/6, 44-113 Gliwice, na którą składa się:a) projekt techniczny,b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.2) Dokumentacja techniczna uzupełniająca opracowana w marcu 2021 roku przez Alma Projekt Aleksander Mazur, ul. Satyryków 16/6, 44-113 Gliwicea) przedmiar robót: roboty branży sanitarnej,b) przedmiar robót: roboty branży budowlanej.Uwaga: przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162601,63

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKAS INSTALACJE Katarzyna Zapora-Kustra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277879049

7.3.3) Ulica: Młodopolska 17/4

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-119

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1162601,63

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-10 do 2021-08-20
2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.