Og³oszenie z dnia 2021-05-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00111678/01 - Wynik z dnia 2021-07-12
Og³oszenie nr 2021/BZP 00050187 z dnia 2021-05-10 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi w m. Grodziec, dz. nr 204, 205”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wierczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Brzeska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 419 61 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi w m. Grodziec, dz. nr 204, 205”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69e9eb1d-b180-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00050187
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002592/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa drogi w m. Grodziec
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie z³o¿enia oferty odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu: a) miniPortalu, który dostêpny jest podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/,b) ePUAPu, dostêpnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalKomunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta) odbywa siê równie¿ przy u¿yciu poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze:1) TO¯SAMO¦Æ ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierczów, REGON: 000543829 jest: Wójt Gminy ¦wierczów ul. Brzeska 48, 46-112 ¦wierczów. Z administratorem mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie - kieruj±c korespondencjê na adres siedziby administratora.2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest mo¿liwy pisemnie na adres siedziby Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl;3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie okre¶lonym obowi±zuj±cymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa; w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne do wykonania przez Administratora celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowi±zków podmiotów realizuj±cych umowy cywilnoprawne w ramach, których nastêpuje przekazanie danych osobowych, jak równie¿ w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeñ lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO.4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mog± byæ udostêpniane upowa¿nionym pracownikom Administratora, cz³onkom organów Administratora, podmiotom dostarczaj±cym lub utrzymuj±cym infrastrukturê IT Administratora, podmiotom i osobom ¶wiadcz±cym na rzecz Administratora us³ugi ubezpieczeniowe, us³ugi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowi±zków wynikaj±cych z zawartych umów cywilnoprawnych powierzy³ dane osobowe (procesorom), a tak¿e organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe Wykonawcy mog± byæ przekazane wy³±cznie podmiotom, które uprawnione s± do ich otrzymania przepisami prawa oraz podmiotom realizuj±cym us³ugi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbêdnym dla prawid³owego funkcjonowania.5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane bêd± przez okres trwania umowy, jak równie¿ przez okres trwania wymagalno¶ci ewentualnych roszczeñ, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym w zakresie archiwizacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody (je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. Wszystkie wymienione prawa wymagaj± pisemnej formy.7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych w pañstwie cz³onkowskim Pani/Pana zwyk³ego pobytu, miejsca pracy lub miejsca pope³nienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.8) ¬RÓD£O POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodz± od osób których dane dotycz± i zosta³y udostêpnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.9) INFORMACJA O DOWOLNO¦CI LUB OBOWI¡ZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbêdnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie bêdzie mo¿liwe jej zawarcie.10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAÑSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIÊDZYNARODOWEJ: Mo¿e wyst±piæ, je¿eli wyst±pi o to pañstwo trzecie lub organizacja miêdzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodno¶ci z przepisami RODO.11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.02.2021.MH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pocz±tek projektowanego odcinka drogi znajduje siê w przyjêtym do projektu km 0+000 na granicy z dzia³k± drogow± drogi gminnej (granica dzia³ki nr 204). Koniec projektowanego odcinka drogi znajduje siê w km 0+228,00. D³ugo¶æ projektowanego odcinka drogi wynosi 228,00 mb. Na odcinku objêtym opracowaniem zaprojektowano wykonanie jezdni do szeroko¶ci 5,00 m. Konstrukcja nawierzchni jezdni bêdzie nastêpuj±ca: warstwa ¶cieralna z mieszanki bitumicznej AC 11S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z mieszanki bitumicznej AC 16W grubo¶ci 4 cm, warstwa podbudowy z t³ucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 10 cm warstwa podbudowy z t³ucznia kamiennego 0-63 stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 10 cm i warstwa ods±czaj±ca z piasku naturalnego o grubo¶ci 10 cm.. Po obu stronach jezdni zostanie wykonane pobocze gruntowe wykonane z kruszywa 0-31,5 o szeroko¶ci 0,5 m (od km 0+159,00 do km 0+228,00. Odwodnienie drogi dojazdowej - powierzchniowe, woda zostanie przejêta przez istniej±ce kratki ¶ciekowe zlokalizowane w s±siedztwie w³±czenia do drogi gminnej. Woda do kratek zostanie doprowadzona korytkami ¶ciekowymi zlokalizowanymi po obu stronach drogi osadzonych na ³awie betonowej (od km 0+000,00 do km 0+159,00) Istniej±ce kratki ¶ciekowe i przykanaliki zostan± wymienione na nowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112600-1 - Wycinanie i nape³nianie
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, tj. uzyska³aw sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów na podstawie przyjêtych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:1) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poni¿ej: a) co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca do³±cza:a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z za³. nr 5 do SWZ, zawieraj±cego: a) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Formularzem oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Do oferty Wykonawca do³±cza: a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ b) oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ c) Odpis lubinformacjê zKrajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDzia³alno¶ciGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niejni¿ 3miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestrulubewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ileWykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.d) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z innych dokumentów e)zobowi±zanie w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich wpostêpowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. g) kosztorysy ofertowe. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie kosztorysu ofertowego wwersji uproszczonej.h) dokumenty zawieraj±ce informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o dzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶miepod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany mog± dotyczyæ: 1) terminu wykonania robót wprzypadku wyst±pienia okoliczno¶ci nieprzewidzianych w dniu udzielenia zamówienia, za któreWykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, 3) zmiany osóbwystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy w przypadku wyst±pienia zdarzeñ losowych z tym ¿e osoby wystêpuj±ce po stronie Wykonawcy musz± spe³niaæ warunki udzia³u wpostêpowaniu, 4) sposobu fakturowania robót, w tym zmiana mo¿e dotyczyæ ilo¶ci wystawionych faktur, warto¶ci wystawionych faktur oraz terminów ich wystawienia, 5) zmiany wynagrodzenia wprzypadku wyst±pienia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. 6) zmiany wynagrodzenia w przypadku kiedy ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ naminiPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-05-10 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowo¶ci Wierzbica, gmina Koz³ów
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.