eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzRemonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych na terenie całego Powiatu.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050370 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych na terenie całego Powiatu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych na terenie całego Powiatu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04deacce-8301-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na terenie całego Powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1699999,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 852800,88 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:1) „Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew”,2) „Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków”;3) „Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno”.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.4. Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych (właściwych dla danej części zamówienia), o których mowa w załącznikach 6A-6C do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawarte są w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego”– załącznik nr 5 do SWZ, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.6. Szacunkowe ilości zamówienia wynoszą odpowiednio:1 2 3Numer części Nazwa części Emulsja i grysy w tonach1 Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew 1762 Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków 2733 Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków gminy Głowno 1197. Wykonawca powinien realizować przedmiot zamówienia Remonterami typu Patcher w ilości min. trzy sztuki - tj. jeden Patcher na jedno zadanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 264248,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:1) „Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew”,2) „Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków”;3) „Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno”.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.4. Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych (właściwych dla danej części zamówienia), o których mowa w załącznikach 6A-6C do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawarte są w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego”– załącznik nr 5 do SWZ, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.6. Szacunkowe ilości zamówienia wynoszą odpowiednio:1 2 3Numer części Nazwa części Emulsja i grysy w tonach1 Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew 1762 Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków 2733 Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków gminy Głowno 1197. Wykonawca powinien realizować przedmiot zamówienia Remonterami typu Patcher w ilości min. trzy sztuki - tj. jeden Patcher na jedno zadanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 409884,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:1) „Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew”,2) „Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków”;3) „Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno”.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.4. Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych (właściwych dla danej części zamówienia), o których mowa w załącznikach 6A-6C do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawarte są w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego”– załącznik nr 5 do SWZ, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.6. Szacunkowe ilości zamówienia wynoszą odpowiednio:1 2 3Numer części Nazwa części Emulsja i grysy w tonach1 Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew 1762 Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Zgierz oraz gminy Ozorków 2733 Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków gminy Głowno 1197. Wykonawca powinien realizować przedmiot zamówienia Remonterami typu Patcher w ilości min. trzy sztuki - tj. jeden Patcher na jedno zadanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 178667,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76417,44

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76417,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANDRO+" Roman Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331339989

7.3.3) Ulica: A. Fredry 43

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108458,96

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118533,87

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167895

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118533,87

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANDRO+" Roman Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331339989

7.3.3) Ulica: A. Fredry 43

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168170,03

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51668,61

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51668,61

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANDRO+" Roman Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331339989

7.3.3) Ulica: A. Fredry 43

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73371,01

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.