Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00489121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania User Experience portalu ZSK i ZRK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8642929-79f8-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania User Experience portalu ZSK i ZRK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8642929-79f8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489121
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie badań z zakresu User Experience przy pomocy trzech metod w odniesieniu do następujących narzędzi cyfrowych: portalu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji: https://kwalifikacje.gov.pl/ (dalej: Portal) i prototypu nowej wersji portalu (dalej: Prototyp) oraz Rejestru Kwalifikacji: https://kwalifikacje.gov.pl/k (dalej: Rejestr).
Celem badań jest poprawa użyteczności Portalu i Rejestru uwzględniająca potrzeby różnych grup użytkowników, w tym ocena, na ile architektura informacyjna i zastosowane rozwiązania graficzne są zgodne z obowiązującymi standardami budowy użytecznych serwisów internetowych oraz zrozumiałe i atrakcyjne dla grup docelowych.
Badania realizowane są więc po to, by zapewnić wysoką jakość udostępnianych narzędzi informatycznych i dlatego powinny dostarczyć niezbędnej wiedzy na temat funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej tak, aby możliwa była optymalizacja interfejsu tych narzędzi zgodnie z potrzebami użytkowników.
Wykonawca w ramach prowadzonych badań pozyska informacje pozwalające udzielić odpowiedzi na następujące pytania badawcze w odniesieniu do Portalu, Prototypu i Rejestru:
● Na ile narzędzia cyfrowe odpowiadają na potrzeby użytkowników? Jakie są ich mocne i słabe strony pod względem użyteczności?
● Jak oceniane są badane narzędzia cyfrowe pod względem użyteczności, łatwości obsługi, aspektów wizualnych poszczególnych elementów (tj. czytelność grafiki, atrakcyjność grafiki)?
● W jakim stopniu użytkownicy odnajdują na stronach poszukiwane informacje? Jakich informacji poszukują? Czy właściwie dekodują wykorzystane etykiety i ikony?
● Czy sposób prezentacji treści w Rejestrze ułatwia znalezienie poszukiwanych informacji? Co ułatwia, co utrudnia? Czego brakuje? Jakie filtry mogłyby być pomocne?
● Na ile Prototyp odpowiada potrzebom użytkowników i jak jest oceniany w porównaniu do Portalu?
● Jakie cechy badanych narzędzi cyfrowych są dla użytkowników zachęcające do korzystania, a jakie zniechęcające lub utrudniające?
● Na jakich etapach poszukiwania informacji na stronach użytkownik napotyka na trudności i na czym polegają te trudności?
● Jakich informacji o kwalifikacji zamieszczonej w Rejestrze oczekują użytkownicy, którzy trafili już na stronę? Jakich informacji brakuje im, w kontekście ich potrzeb,w widoku pojedynczej kwalifikacji a jakich informacji brakuje mu, żeby zrozumieć jak poruszać się po Rejestrze? Jakie informacje są niepotrzebne zdaniem użytkowników? Co można w tym zakresie poprawić?
● Czy istniejące mechanizmy filtrowania i sortowania kwalifikacji w Rejestrze są wystarczające?
● Jakie są rekomendowane propozycje zmian względem Portalu, Rejestru i Prototypu?
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Processing S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342532128
7.3.3) Ulica: Bojkowska 37A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kontroli realizacji terenowej badania ilościowego pn. "Ogólnopolskie badanie potencjału ZSK dla uczenia się w dorosłości"
- Analiza i diagnoza marki Opolskie
- Kompleksowa realizacja usługi przeprowadzenia badań społecznych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Organizacja, zaprojektowanie i przeprowadzenie badania delfickiego.
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.