eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadania User Experience portalu ZSK i ZRK



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania User Experience portalu ZSK i ZRK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8642929-79f8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badania User Experience portalu ZSK i ZRK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8642929-79f8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/50/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie badań z zakresu User Experience przy pomocy trzech metod w odniesieniu do następujących narzędzi cyfrowych: portalu Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji: https://kwalifikacje.gov.pl/ (dalej: Portal) i prototypu nowej wersji portalu (dalej: Prototyp) oraz Rejestru Kwalifikacji: https://kwalifikacje.gov.pl/k (dalej: Rejestr).

Celem badań jest poprawa użyteczności Portalu i Rejestru uwzględniająca potrzeby różnych grup użytkowników, w tym ocena, na ile architektura informacyjna i zastosowane rozwiązania graficzne są zgodne z obowiązującymi standardami budowy użytecznych serwisów internetowych oraz zrozumiałe i atrakcyjne dla grup docelowych.
Badania realizowane są więc po to, by zapewnić wysoką jakość udostępnianych narzędzi informatycznych i dlatego powinny dostarczyć niezbędnej wiedzy na temat funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej tak, aby możliwa była optymalizacja interfejsu tych narzędzi zgodnie z potrzebami użytkowników.

Wykonawca w ramach prowadzonych badań pozyska informacje pozwalające udzielić odpowiedzi na następujące pytania badawcze w odniesieniu do Portalu, Prototypu i Rejestru:

● Na ile narzędzia cyfrowe odpowiadają na potrzeby użytkowników? Jakie są ich mocne i słabe strony pod względem użyteczności?
● Jak oceniane są badane narzędzia cyfrowe pod względem użyteczności, łatwości obsługi, aspektów wizualnych poszczególnych elementów (tj. czytelność grafiki, atrakcyjność grafiki)?
● W jakim stopniu użytkownicy odnajdują na stronach poszukiwane informacje? Jakich informacji poszukują? Czy właściwie dekodują wykorzystane etykiety i ikony?
● Czy sposób prezentacji treści w Rejestrze ułatwia znalezienie poszukiwanych informacji? Co ułatwia, co utrudnia? Czego brakuje? Jakie filtry mogłyby być pomocne?
● Na ile Prototyp odpowiada potrzebom użytkowników i jak jest oceniany w porównaniu do Portalu?
● Jakie cechy badanych narzędzi cyfrowych są dla użytkowników zachęcające do korzystania, a jakie zniechęcające lub utrudniające?
● Na jakich etapach poszukiwania informacji na stronach użytkownik napotyka na trudności i na czym polegają te trudności?
● Jakich informacji o kwalifikacji zamieszczonej w Rejestrze oczekują użytkownicy, którzy trafili już na stronę? Jakich informacji brakuje im, w kontekście ich potrzeb,w widoku pojedynczej kwalifikacji a jakich informacji brakuje mu, żeby zrozumieć jak poruszać się po Rejestrze? Jakie informacje są niepotrzebne zdaniem użytkowników? Co można w tym zakresie poprawić?
● Czy istniejące mechanizmy filtrowania i sortowania kwalifikacji w Rejestrze są wystarczające?
● Jakie są rekomendowane propozycje zmian względem Portalu, Rejestru i Prototypu?
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97785,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Processing S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342532128

7.3.3) Ulica: Bojkowska 37A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97785,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.