Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074305/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050781 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka samorządu teryrtorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eede1de-9ea9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008742/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.7 Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034467/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1157407,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112484,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-2022. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę oraz wykonanie nasadzeń wraz z udzieleniem dziesięcioletniej gwarancji na wykonane prace. 3. Szczegółowy zakres robót oraz pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa – PROJEKT ZIELENI DROGOWEJ, która stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. 4. W ramach realizacji umowy do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) terminowe wykonywanie przedmiotu Umowy zgodnie z Załącznikiem 1, przepisami prawa, w tym dotyczącymi: bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska i gospodarowania odpadami, normami, wytycznymi i zaleceniami, w tym „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich, a także zasadami agrotechniki i wiedzy ogrodniczej oraz najlepszymi praktykami w tym zakresie, przy użyciu sprzętu i materiału nasadzeniowego o parametrach określonych w Załączniku Nr 1, a w przypadku braku odpowiednich ustaleń, o parametrach uzgodnionych z Zamawiającym; b) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu pasa drogowego niezbędnego do nasadzenia drzew i krzewów z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony, c) opracowanie projektu organizacji ruchu, jeżeli będzie wymagany, uzyskanie jego zatwierdzenia i jego wprowadzenie na własny koszt na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, d) zabezpieczenie miejsca wykonania nasadzeń drzew i krzewów na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, e) uzgadnianie z Zamawiającym na bieżąco miejsca i terminu nasadzeń oraz informowanie Zamawiającego o zakończeniu robót zanikających oraz o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, f) rozmieszczenie materiału szkółkarskiego w sposób zgodny z dokumentacją projektową, g) dostarczenie dokumentów dotyczących materiału szkółkarskiego (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności) na każde wezwanie Zamawiającego, h) zaopatrzenie terenu robót w wodę, energię elektryczną, ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy – kosztem i staraniem Wykonawcy, i) zabezpieczenie terenu robót wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności normami przeciwpożarowymi i bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące usuwanie z terenu robót wszelkich odpadów, zapewnienie porządku na terenie robót, j) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, k) odpowiedzialność za szkody wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, l) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie prowadzonych prac kontrolach i wypadkach, m) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121483,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121483,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121483,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632031782
7.3.3) Ulica: Towarowa 7
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121483,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy opieki położniczej dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Zakup mięsa i wędlin
- Remont ogrodzenia, muru oporowego oraz bram wjazdowych wraz z systemem kontroli dostępu w KM PSP w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
- Budowa drogi gminnej w km od 0+009,91 do 0+326,00 w miejscowości Oświęcim (łącznik pomiędzy ul. Chopina i ul. Wysokie Brzegi)
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej działki 377/3 w Grabowie nad Pilicą poprzez budowę parku sportowo-rekreacyjnego
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Ślesin w zakresie koszenia
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.