Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050781/01 - Wynik z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074305 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lubelska 65
1.4.2.) Miejscowość: Chełm
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka samorządu teryrtorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074305
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00050781/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm w latach 2021-2022. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę oraz wykonanie nasadzeń wraz z udzieleniem dziesięcioletniej gwarancji na wykonane prace. 3. Szczegółowy zakres robót oraz pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa – PROJEKT ZIELENI DROGOWEJ, która stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. 4. W ramach realizacji umowy do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a) terminowe wykonywanie przedmiotu Umowy zgodnie z Załącznikiem 1, przepisami prawa, w tym dotyczącymi: bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska i gospodarowania odpadami, normami, wytycznymi i zaleceniami, w tym „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich, a także zasadami agrotechniki i wiedzy ogrodniczej oraz najlepszymi praktykami w tym zakresie, przy użyciu sprzętu i materiału nasadzeniowego
o parametrach określonych w Załączniku Nr 1, a w przypadku braku odpowiednich ustaleń, o parametrach uzgodnionych z Zamawiającym;
b) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu pasa drogowego niezbędnego do nasadzenia drzew i krzewów z udziałem przedstawiciela Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony,
c) opracowanie projektu organizacji ruchu, jeżeli będzie wymagany, uzyskanie jego zatwierdzenia i jego wprowadzenie na własny koszt na czas prowadzenia prac w pasie drogowym,
d) zabezpieczenie miejsca wykonania nasadzeń drzew i krzewów na czas prowadzenia prac w pasie drogowym,
e) uzgadnianie z Zamawiającym na bieżąco miejsca i terminu nasadzeń oraz informowanie Zamawiającego o zakończeniu robót zanikających oraz o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu,
f) rozmieszczenie materiału szkółkarskiego w sposób zgodny z dokumentacją projektową,
g) dostarczenie dokumentów dotyczących materiału szkółkarskiego (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności) na każde wezwanie Zamawiającego,
h) zaopatrzenie terenu robót w wodę, energię elektryczną, ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy – kosztem i staraniem Wykonawcy,
i) zabezpieczenie terenu robót wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności normami przeciwpożarowymi i bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące usuwanie z terenu robót wszelkich odpadów, zapewnienie porządku na terenie robót,
j) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót,
k) odpowiedzialność za szkody wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
l) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie prowadzonych prac kontrolach i wypadkach,
m) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Chełm
w latach 2021-2022”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) utrzymaniu zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Chełm;
2) utrzymaniu zadrzewienia i zieleni w pasach drogowych ulic gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Chełm;
3) utrzymanie terenów zieleni miejskiej miasta Chełm;
4) utrzymanie i pielęgnacja zieleni na rondach i wysepkach kierunkowych /w tym nasadzenia i trwałe nasadzenia/;
5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni przy pomnikach oraz tablicach pamiątkowych;
6) nasadzenia, utrzymanie i pielęgnacja zieleni w parkach, skwerach, zieleńcach (z wyłączeniem odcinków na których są prowadzone roboty);
7) pielęgnacja zieleni urządzonej;
8) prace pielęgnacyjne w drzewostanie i na zieleni miejskiej, pielęgnacja żywopłotów;
9) wykaszanie traw, chwastów, jednorocznych samosiewów z wywozem skoszonych roślin.
3. Wykaz ulic, rond, wysepek, terenów zieleni miejskiej, pomników oraz tablic pamiątkowych określają odpowiednie następujące dokumenty:
1) Standardy usług - załącznik nr 1 do umowy;
2) Wykaz ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych miasta Chełm do utrzymania zadrzewienia i zieleni - załącznik nr 2 do umowy;
3) Wykaz ulic gminnych i wewnętrznych miasta Chełm do utrzymania zadrzewienia i zieleni - załącznik nr 3 do umowy;
4) Wykaz terenów zieleni miejskiej - załącznik nr 4 do umowy;
5) Wykaz pomników oraz tablic pamiątkowych – załącznik nr 5 do umowy;
6) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na rondach i wysepkach kierunkowych /w tym nasadzenia/ - załącznik nr 6 do umowy;
7) Wykaz prac pielęgnacyjnych w drzewostanie i na zieleni miejskiej - załącznik nr 7 do umowy;
8) Nasadzenia, utrzymanie i pielęgnacja zieleni na rabatach, donicach i kwietnikach -załącznik nr 8 do umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
70
Po zmianie:
70
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.