Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019831/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050971 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d62ea039-87f1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180146,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 32780,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 36556,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 53100,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 6625,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 29715,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 21367,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 1732,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20208,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34533,55
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31070,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31070,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22536,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38512,15
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33987,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33987,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39932,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57798,65
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39932,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39932,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4084,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7040
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18319,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31303,3
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27268,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27268,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13172,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22510,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21736,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21736,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w oparciu o zapis art. 255 pkt. 7) w zawiązku z art. 263 u stawy Pzpunieważnia postępowanie w zakresie części 7, z uwagi na odstąpienie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "CORIMP" Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, od podpisania umowy.Zamawiający z uwagi na upływ terminu związania ofertą odstąpił od możliwości ponownego badania i oceny ofert i podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4290
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.