Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025819/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051014 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu-zadanie nr 1 opony letnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531125704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korfantego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-077
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 861 26 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@op.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opon do pojazdów służbowych KWP w Opolu-zadanie nr 1 opony letnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991c870d-8d6c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011389/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zadanie nr 1-Opony letnie do pojazdów silnikowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025819/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WS-ZF.2380.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134166,5 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60999,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon letnich do pojazdów służbowych KWP w Opolu, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik do SWZ. Podane ilości asortymentu określone w OPZ, należy traktować jako wielkość przybliżoną. Ilość zamawianego asortymentu może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, bez prawa do roszczeń po stronie Wykonawcy. Wymieniony asortyment, w czasie obowiązywania umowy, będzie zamawiany partiami nazywanymi "jednorazowe zamówienie". Odbiór partii w ramach jednorazowego zamówienia będzie następował transportem własnym Zamawiającego ze wskazanego przez Wykonawcę punktu znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Opola lub Wykonawca dostarczy zamówione opony na adres Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, ul. Oleska 95, 45-232 Opole, do trzech dni od zgłoszenia, przesłanego przez Zamawiającego telefaksem lub na adres e-mail wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych opon, własnym transportem (lub najętym) i na własny koszt w ilości odpowiadającej ilości opon zakupionych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż zużyte opony mogą być innych producentów, rozmiarów oraz charakteryzować się innymi parametrami, niż te składane w jednorazowym zamówieniu. Zgłoszenia dot. konieczności odbioru zużytych opon, będą sukcesywnie zgłaszane partiami do Wykonawcy. Odbiór będzie następował z Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, ul. Oleska 95, 45-232 Opole w godzinach od 7:30 do 14:00 do 7 dni roboczych od zgłoszenia. Opony w dniu odbioru nie mogą być starsze niż 12 m-cy licząc od dnia ich produkcji. Wykonawca gwarantuje, że opony są dopuszczone do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Opony muszą być objęte gwarancją min. 24 m-cy liczoną od daty pozytywnego odbioru jednorazowego zamówienia przez Zamawiającego. Indeks prędkości oraz nośność podane w OPZ są wartościami minimalnymi jakie musi spełniać opona, Zamawiający dopuszcza dostawy opon o podwyższonych parametrach niż podane minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69613,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71322,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69613,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 291
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69613,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.