Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00014065/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018009/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051114 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Miechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 95-755-3601
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 95-755-2122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Miechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d58226b2-7b62-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Miechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014065/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w miejscowości MiechówZadanie przewiduje rekultywację składowiska odpadów komunalnych zlokalizowanego w odległości ok. 1 km na północ od miejscowości Miechów przy drodze powiatowej Miechów – Rudna. Składowisko położone jest przy niewielkim kompleksie leśnym oraz otoczone polami uprawnymi. Zgodnie z zapisami Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Sulęcin działka nr 57/3, obręb Miechów to obszar rolniczej działalności produkcyjnej w granicach obszaru chronionego krajobrazu. Składowisko odpadów komunalnych w Miechowie wykonane zostało przed 1985 r. dla deponowania odpadów dla ok. 220 mieszkańców wsi Miechów. Dno i skarpy składowiska nie zostały uszczelnione, nie wykonano również drenażu do odprowadzania odcieków. By umożliwić eksploatację składowiska wykonano drogę dojazdową. Deponowania odpadów na składowisku w Miechowie zaprzestano w grudniu 2001 r. Szacunkową ilość odpadów komunalnych zdeponowanych na składowisku do dnia 31.12.2001 r. ustalono na ok. 2500 m3. Na terenie składowiska wykonano 3 piezometry do monitorowania odpadów.W ramach zadania przewiduje się wielowarstwowe uszczelnienie składowiska poprzez przykrycie warstwy odpadów warstwą uszczelniającą gruntem mało przepuszczalnym (iły, gliny piaszczyste) o grubości 20 cm oraz wykonanie warstwy rekultywacji biologicznej o grubości 10 cm (warstwa ziemi urodzajnej odpowiadającej IV bonitacji gleby). Zamawiający wprowadza zmianę w dokumencie pn.: „Projekt zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów komunalnych” w zakresie możliwości użycia odpadów o kodach wymienionych w punktach 3.4 oraz 3.5 i nie dopuszcza ich użycia do przeprowadzenia rekultywacji składowiska.Dodatkowo przewiduje się montaż 2 studni odgazowujących o średnicy 80 cm i głębokości 2,0 m. Studnie wykonane będą z kręgów żelbetowych prefabrykowanych ażurowych z otworami, osadzone na żelbetowej płycie prefabrykowanej o grubości 12 cm, wyniesione 30 cm ponad projektowaną rzędną terenu po dokonaniu pełnej rekultywacji. Do wysokości gruntu po rekultywacji wypełnione tłuczniem kamiennym grubym (31,5- 63 mm), w pozostałej części torfem zmieszanym z kompostem ułożonym na siatce nylonowej o oczkach 4x4 mm.Ponadto w ramach zadania zostaną przeprowadzone prace bronowania i wałowania warstwy ziemi urodzajnej, wysiew traw na tej powierzchni oraz nawożenie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SWZ tj. Projekt zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów komunalnych, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy – jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiar pełni tylko pomocniczą funkcje zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - może być korygowany przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego). Uwaga! Zmianie uległ Harmonogram działań dotyczący zamknięcia i rekultywacji składowiska, w stosunku do harmonogramu opisanego w punkcie 9 „Projektu zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów komunalnych”. Nowy harmonogram:Etap I - roboty przygotowawcze, ukształtowanie bryły składowiska - 1 miesiąc od podpisania umowy.Etap II – wykonanie warstwy uszczelniającej - 3 miesiące od podpisania umowyEtap III – rekultywacja biologiczna – 4 miesiące od podpisania umowy Poszczególne etapy można wykonać w krótszych terminach, jednak z zachowaniem ich kolejności oraz z uwzględnieniem wymagań opisanych w projekcie. Ostateczny termin realizacji zadania to 4 miesiące od podpisania umowy. 2. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675193,14
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155519,48
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „ITC” ANGELIKA JABŁOŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340070721
7.3.3) Ulica: BARUCHOWO 8A,
7.3.4) Miejscowość: BARUCHOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155519,48
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa polegająca na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont bud. nr 17/k. 2439 m. Krosno Odrzańskie
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Sulęcinie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Utwardzenie terenu na cele przejazdu i postoju pojazdów przy budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych przy ul. Bankowej 9 w Katowicach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Remont budowli hydrotechnicznej - jazu Rygol w km 70+500 Kanału Augustowskiego i km 1+440 rzeki Szlamicy
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.