Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi całodobowego żywienia pacjentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi całodobowego żywienia pacjentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8dc3162-980d-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140624/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa całodobowego żywienia pacjentów szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAG ZP-17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowe wyżywienie pacjentów w systemie ciągłym obejmujący wszystkie dni tygodnia w Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka – Szpitalu Specjalistycznym w Kielcach i obejmuje: Przygotowanie posiłków w kuchni Wykonawcy dopuszczonej do użytkowania na podstawie obowiązujących przepisów sanitarnych. Dostarczenie posiłków do siedziby Zamawiającego, a następnie na poszczególne oddziały Szpitala. Odbiór resztek pozostałych po każdych dostarczonych posiłkach. Odbiór, mycie, dezynfekcja/wyparzanie naczyń transportowych. Przygotowanie próbek posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych. Dostarczanie posiłków na poszczególne odcinki/oddziału Położniczo-Ginekologicznego w Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka – Szpital Specjalistyczny w Kielcach przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Podstawą do określenia ilości posiłków i rodzaju diet na poszczególne odcinki/oddziały będą zamówienie przekazywane telefonicznie przez pracownika Zamawiającego do godz. 14ºº na dzień następny z możliwością korekty (+/-) w dniu dostawy.
- śniadania - do godz. 7ºº
- obiady - do godz. 11ºº
- kolacje - do godz. 15ºº
Posiłki powinny być dostarczane w odpowiednich pojemnikach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Posiłki ciepłe, powinny być dostarczane w termosach transportowych utrzymujących odpowiednią temperaturę.
Zamawiający wymaga aby dostarczane posiłki obiadowe w poszczególnych dietach np.: cukrzycowa, wątrobowa, bezsolna itp. były rozdzielane na osobne pojemniki jednorazowego użytku i opisane na zewnątrz (której diety dotyczą), a posiłki śniadaniowe/kolacyjne umieszczone w plastikowych oznakowanych pojemnikach. Przekazanie, odbiór posiłków i sprawdzenie zgodności posiłków, ilości i rodzaju diet następować będzie w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wyżywienie pacjentów obejmuje 5 posiłków dziennie – śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Zamawiający wymaga aby posiłki w ciągu dnia były dostarczane w następujących godzinach:
- śniadanie o godz. 8:00,
- 2 śniadanie o godz. 11:00,
- obiad o godz. 14:00,
- podwieczorek o godz. 17:00,
- kolacja o godz. 20:00,
- posiłki profilaktyczne o godz. 8:00. Zamawiający informuje, że będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 września 2023r. (Dz.U. z 2023r. poz. 2021) w sprawie programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach „Dobry posiłek w szpitalu” . W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył również usługę przygotowania i dostawy posiłków profilaktycznych dla personelu Szpitala. Zamawiający wymaga aby przygotowywane posiłki uwzględniały dobowe zapotrzebowanie energetyczne i spełniały wymagania dotyczące aktualnych norm żywieniowych dla kobiet, kobiet w ciąży i matek karmiących a wartość energetyczna wynosiła 2000-2400 kcal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648406,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648406,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648406,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catreing Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942598912
7.3.3) Ulica: A. Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648406,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.