eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoRoboty budowlane pn. "Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-mogilno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ddbd76-890e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. "Zwiększenie dostępności do opieki długoterminowej w SPZOZ w Mogilnie poprzez dostosowanie infrastruktury i zakupu sprzętu medycznego na potrzeby (...)" 2. „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Mogilnie poprzez kompleksową termomodernizację i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – Szpital Strzelno”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma zakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10) Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4RBZOLspzoz2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 10836820,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres robót:
1) Przedmiot zamówienia zakresu I obejmuje wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, nadbudowy i adaptacji budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie, tj. sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych w efekcie czego ma powstać Zakład Opiekuńczo Leczniczy SP ZOZ Mogilno.
Nadbudowa będzie realizowana poprzez rozbiórkę poddasza i ścian do stropu nad pierwszym piętrem i budowę kondygnacji ze stropodachem wg opracowanego projektu.
Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe – opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Projekt winien uwzględniać rozwiązania zastosowane w istniejącym projekcie budowlanym dla zakresu II robót; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, w oparciu o który Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia.
W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie uwzględniać również prace objęte II zakresem robót i będzie przedstawiać:
- układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzględniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
- wskazanie, którego zakresu robót (I czy II) dotyczy dany etap robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy,
- kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo - finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego,
w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) przebudowa istniejących budynków i adaptacja budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie,
b) nadbudowa II piętra skrzydła 1 w technologii tradycyjnej murowanej z ociepleniem metodą lekką mokrą, oraz wykonaniem stropodachu,
c) montaż nowych okien w nawiązaniu do istniejących oraz wymiana części okien istniejących
d) instalacja wodno-kanalizacyjna i ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją,
e) instalacja przeciwpożarowa hydrantowa,
f) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,
g) instalacja wentylacyjna,
h) zabezpieczenie przeciwpożarowe instalacji techniczno-użytkowych,
i) instalacja gazów medycznych,
j) instalacja elektryczna wraz z osprzętem oraz instalacja odgromowa,
k) instalacja elektryczna niskoprądowa,
l) instalacja teleinformatyczna,
m) instalacja sygnalizacji przyzywowej,
n) instalacja typu interkom,
o) instalacja antenowa.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 SWZ – PFU. Zamawiający informuję, że do kalkulacji oferty nie należy uwzględniać sprzętu medycznego wyszczególnionego w PFU, który będzie objęty odrębnym postępowaniem o zamówienie publiczne.

II. Zakres robót:
1) Przedmiot zamówienia zakresu II obejmuje, wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - remont budynku szpitala w Strzelnie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na podstawie istniejącego projektu i pozwolenia na budowę z dnia 07.04.2020 r. znak GB.6740.63,2020 wydanym przez Starostę Mogileńskiego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) demontaż elementów będących na elewacji typu, uchwyty flagowe, oprawy oświetleniowe, instalacja odgromowa, instalacja alarmowa oraz inne tym podobne elementy,
b) demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich oraz parapetów,
c) rozbiórka elewacji z płytek klinkierowych,
d) rozbiórka opaski wokół budynku /w odległości 2 m od budynku/,
e) odkopanie fundamentów,
f) wykonanie izolacji fundamentów,
g) zasypanie wykopów, ułożenie kostki betonowej i nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku,
h) remont schodów wejściowych i podjazdów,
i) renowacja elementów stalowych, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie zarówno poziomych /zsypy, kraty itp./, jak i pionowych /balustrady, skrzynki itp./,
j) wymiana kanalizacji deszczowej na odcinku 2m od budynku,
k) demontaż stolarki i ślusarki zewnętrznej,
l) montaż nowej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
m) ułożenie przewodów do oświetlenia projektowanego oraz istniejącego,
n) wymiana opraw oświetleniowych w strefach wejścia na oprawy LED, oraz montaż oświetlenia dozorowego,
o) demontaż i ponowny montaż przewodów zasilających istniejące urządzenia oraz przewodów antenowych,
p) demontaż i ponowny montaż instalacji domofonowej,
q) demontaż i ponowny montaż elementów instalacji alarmowej,
r) demontaż i ponowny montaż innych elementów typu skrzynki na listy, tablice informacyjne itp.,
s) ułożenie innych instalacji nie wskazanych w niniejszym opracowaniu a odkrytych przy pracach rozbiórkowych,
t) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych,
u) wykonanie nowych rynien, rur spustowych obróbek blacharskich, parapetów – z blachy tytanowo-cynkowej,
v) obicie i rozbiórka tynków zewnętrznych,
w) wymiana kielichów żeliwnych,
x) montaż kielichów żeliwnych przy rurach spustowych, które nie były w nie wyposażone,
y) zabezpieczenie drzwi, okien, elementów stalowych itp. przed zabrudzeniem,
z) wykonanie ocieplenia budynku w systemowym systemie ociepleń,
aa) wykonanie renowacji elewacji,
bb) wykonanie sztukaterii wokół okien na elewacji północnej,
cc) malowanie elewacji,
dd) demontaż papy dachowej, na dachu oraz zadaszeniu nad wejściem,
ee) ułożenie nowych warstw papy,
ff) remont kominów: obicie tynku, wypełnienie fug, tynkowanie, malowanie oraz wymiana obróbek blacharskich,
gg) montaż zabezpieczeń przeciw ptakami
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji projektowej/technicznej - Załącznik nr 1a SWZ – dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę.
3. Jeżeli PFU lub Projekt budowlany wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże się:
1) doświadczeniem co do zakresu I robót – w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, lub rozbudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) obiektów, dla których wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę, o wartości nie mniejszej niż 9 000.000,00 PLN brutto;
2) doświadczeniem co do zakresu II robót – w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie roboty budowlane (budowa, rozbudowa, remont, lub termomodernizacja - w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) o wartości nie mniejszej niż
1 500.000,00 PLN brutto.

Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie zatem do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wykonanie należycie roboty budowlanej w zakresie i w wysokości nie mniejszej niż kwota wymagana przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, w której oferta wykonawcy zostanie najwyżej oceniona.

W zakresie potencjału osobowego – dysponuje osobami, które posiadają następujące uprawnienia:

a) Kierownik budowy:
– posiada wykształcenie techniczne;
– posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
– posiada co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na minimum jednej robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu, dla której wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę;

b) Kierownik robót sanitarnych:
– posiada wykształcenie techniczne;
– posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);
– posiada co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku kierownika robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);

c) Kierownik robót elektrycznych:
– posiada wykształcenie techniczne;
– posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);
– posiada co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku kierownika robót elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);

d) Projektant w specjalności architektonicznej:
– posiada wykształcenie wyższe techniczne;
– posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej;
– posiada co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wykonał minimum jedną kompletną pełno branżową dokumentacje projektową obiektów, dla których wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę.

Funkcję kierownika budowy - robót budowlanych oraz kierownika robót sanitarnych i elektrycznych może pełnić jedna osoba o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Zamawiający do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (obliczenia i zweryfikowania łącznej sumy okresów doświadczenia zawodowego) będzie brał faktyczny czas pełnienia wymaganej funkcji w miesiącach, z wyłączeniem wielokrotnego sumowania czasu trwania zadań realizowanych równocześnie.

UWAGA:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie się przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) – zwanej dalej „Prawo budowlane” oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2 i 3, składa informację
z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
jego złożeniem oraz składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w ust. 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zakres I-II – Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót/usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga, by wykonawca złożył wraz z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 9-10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie", realizowane w ramach dwóch projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 –EFRR” „Zwiększenie dostępności do opieki długoterminowej w SPZOZ w Mogilnie poprzez dostosowanie infrastruktury i zakupu sprzętu medycznego na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie"
(RPKP.06.01.01-04-0100/17);„Poprawa efektywności energetycznej obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Mogilnie poprzez kompleksową termomodernizację i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – Szpital Strzelno”
(RPKP.03.03.00-04-0003/20).Oba projekty będą współfinansowane przez Unię Europejską na podstawie odrębnych umów, zawartych przez Zamawiającego. UWAGA: Przedmiot zamówienia
realizowany będzie na czynnym obiekcie. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał pomieszczenia lub powierzchnie do remontu).
Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie kilku pomieszczeń lub powierzchni jednocześnie, tak aby zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.