eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoRoboty budowlane pn. "Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-mogilno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane pn. „Przebudowa i modernizacja budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Strzelnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ddbd76-890e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. "Zwiększenie dostępności do opieki długoterminowej w SPZOZ w Mogilnie poprzez dostosowanie infrastruktury i zakupu sprzętu medycznego na potrzeby (...)" 2. „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Mogilnie poprzez kompleksową termomodernizację i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – Szpital Strzelno”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4RBZOLspzoz2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10836820,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres robót:
1) Przedmiot zamówienia zakresu I obejmuje wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, nadbudowy i adaptacji budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie, tj. sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych w efekcie czego ma powstać Zakład Opiekuńczo Leczniczy SP ZOZ Mogilno.
Nadbudowa będzie realizowana poprzez rozbiórkę poddasza i ścian do stropu nad pierwszym piętrem i budowę kondygnacji ze stropodachem wg opracowanego projektu.
Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe – opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Projekt winien uwzględniać rozwiązania zastosowane w istniejącym projekcie budowlanym dla zakresu II robót; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, w oparciu o który Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia.
W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie uwzględniać również prace objęte II zakresem robót i będzie przedstawiać:
- układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzględniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
- wskazanie, którego zakresu robót (I czy II) dotyczy dany etap robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy,
- kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo - finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego,
w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) przebudowa istniejących budynków i adaptacja budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie,
b) nadbudowa II piętra skrzydła 1 w technologii tradycyjnej murowanej z ociepleniem metodą lekką mokrą, oraz wykonaniem stropodachu,
c) montaż nowych okien w nawiązaniu do istniejących oraz wymiana części okien istniejących
d) instalacja wodno-kanalizacyjna i ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją,
e) instalacja przeciwpożarowa hydrantowa,
f) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,
g) instalacja wentylacyjna,
h) zabezpieczenie przeciwpożarowe instalacji techniczno-użytkowych,
i) instalacja gazów medycznych,
j) instalacja elektryczna wraz z osprzętem oraz instalacja odgromowa,
k) instalacja elektryczna niskoprądowa,
l) instalacja teleinformatyczna,
m) instalacja sygnalizacji przyzywowej,
n) instalacja typu interkom,
o) instalacja antenowa.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 SWZ – PFU. Zamawiający informuję, że do kalkulacji oferty nie należy uwzględniać sprzętu medycznego wyszczególnionego w PFU, który będzie objęty odrębnym postępowaniem o zamówienie publiczne.

II. Zakres robót:
1) Przedmiot zamówienia zakresu II obejmuje, wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - remont budynku szpitala w Strzelnie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na podstawie istniejącego projektu i pozwolenia na budowę z dnia 07.04.2020 r. znak GB.6740.63,2020 wydanym przez Starostę Mogileńskiego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) demontaż elementów będących na elewacji typu, uchwyty flagowe, oprawy oświetleniowe, instalacja odgromowa, instalacja alarmowa oraz inne tym podobne elementy,
b) demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich oraz parapetów,
c) rozbiórka elewacji z płytek klinkierowych,
d) rozbiórka opaski wokół budynku /w odległości 2 m od budynku/,
e) odkopanie fundamentów,
f) wykonanie izolacji fundamentów,
g) zasypanie wykopów, ułożenie kostki betonowej i nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku,
h) remont schodów wejściowych i podjazdów,
i) renowacja elementów stalowych, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie zarówno poziomych /zsypy, kraty itp./, jak i pionowych /balustrady, skrzynki itp./,
j) wymiana kanalizacji deszczowej na odcinku 2m od budynku,
k) demontaż stolarki i ślusarki zewnętrznej,
l) montaż nowej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
m) ułożenie przewodów do oświetlenia projektowanego oraz istniejącego,
n) wymiana opraw oświetleniowych w strefach wejścia na oprawy LED, oraz montaż oświetlenia dozorowego,
o) demontaż i ponowny montaż przewodów zasilających istniejące urządzenia oraz przewodów antenowych,
p) demontaż i ponowny montaż instalacji domofonowej,
q) demontaż i ponowny montaż elementów instalacji alarmowej,
r) demontaż i ponowny montaż innych elementów typu skrzynki na listy, tablice informacyjne itp.,
s) ułożenie innych instalacji nie wskazanych w niniejszym opracowaniu a odkrytych przy pracach rozbiórkowych,
t) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych,
u) wykonanie nowych rynien, rur spustowych obróbek blacharskich, parapetów – z blachy tytanowo-cynkowej,
v) obicie i rozbiórka tynków zewnętrznych,
w) wymiana kielichów żeliwnych,
x) montaż kielichów żeliwnych przy rurach spustowych, które nie były w nie wyposażone,
y) zabezpieczenie drzwi, okien, elementów stalowych itp. przed zabrudzeniem,
z) wykonanie ocieplenia budynku w systemowym systemie ociepleń,
aa) wykonanie renowacji elewacji,
bb) wykonanie sztukaterii wokół okien na elewacji północnej,
cc) malowanie elewacji,
dd) demontaż papy dachowej, na dachu oraz zadaszeniu nad wejściem,
ee) ułożenie nowych warstw papy,
ff) remont kominów: obicie tynku, wypełnienie fug, tynkowanie, malowanie oraz wymiana obróbek blacharskich,
gg) montaż zabezpieczeń przeciw ptakami
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji projektowej/technicznej - Załącznik nr 1a SWZ – dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę.
3. Jeżeli PFU lub Projekt budowlany wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, jak np. katalogach czy stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23323500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23544900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23544900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa SZYMBUD Sp. z o.o. Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-222-17-56

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 2g

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23544900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.