Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051976 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie automatycznego systemu parkingowego dla dwóch wjazdów na teren posesji przy ul. św. Łazarza 14 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124244272
1.5.8.) Numer faksu: 124244300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kpr.med.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie automatycznego systemu parkingowego dla dwóch wjazdów na teren posesji przy ul. św. Łazarza 14 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b7e931-9e99-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa wraz z montażem systemu parkingowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034257/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/PARKING/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278441,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie automatycznego systemu parkingowego dla dwóch wjazdów na teren posesji przy ul. św. Łazarza 14 w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) dostawę urządzeń, instalację i montaż systemu parkingowego wraz z systemem komputerowym, oprogramowaniem i licencjami i niezbędnymi do zarządzania parkingiem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu parkingowego b) dostawę i wykonanie okablowania oraz niezbędnej instalacji teletechnicznej na potrzeby systemu parkingowego, tj. zasilania 230 V oraz sieć LAN, którą Zamawiający wydzieli w ramach swoich zasobów na potrzeby systemu parkingowego, a także wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji,c) przekazanie niezbędnych wytycznych wykonawcy przygotowującemu kanalizację kablową w szczególności przygotowanie i nieodpłatne przekazanie projektów i rysunków wykonawczych niezbędnych do wykonania kanalizacji kablowej,d) wprowadzanie bazy kont użytkowników,e) opracowanie projektu wykonawczego systemu,f) serwisowanie zainstalowanego systemu parkingowego w okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320752,02
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320752,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320752,02
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Came Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252494895
7.3.3) Ulica: Okólna 48
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie okablowania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320752,02
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-182021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.