Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00033017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00241065/01 - Wynik z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyposażenie meblowe do Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej w ramach projektu pn. Budowa Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej Politechniki Krakowskiej (projekt numer RPMP.01.01.00-12-0141/18)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052121
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00033017
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa mebli do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej:
1. biurko pracownicze (20 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm
2. biurko gabinetowe (2 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm,
3. przystawka do biurka gabinetowego (2 szt.) - szer. 1200 mm, gł. 500 mm, wys. 600 mm,
4. szafka gabinetowa na dokumenty (6 szt.) - 1200 x 420 x 815 mm,
5. szafa gabinetowa ubraniowo-aktowa (2 szt.) - 1600 x 420 x 1535 mm,
6. kontener mobilny (20 szt.) - 580 x 430 x 600 mm,
7. przystawka do biurka pracowniczego (6 szt.) - 800 x 800 mm,
8. stół konferencyjny (1 szt.) - 3500 x 1200 mm,
9. krzesło konferencyjne (48 szt.) - fotel na konstrukcji metalowej chromowanej. Kubełek plastikowy z tapicerką na siedzisku,
10. fotel obrotowy pracowniczy (24 szt.) - krzesło obrotowe tapicerowane z podłokietnikiem,
11. fotel gabinetowy (4 szt.) - fotel menedżerski tapicerowany,
12. fotel (1 szt.) - fotel wypoczynkowy na płozach 920 x 890 mm,
13. stolik mały (3 szt.) - 800 x 800 x 390 mm,
14. sofa 2-osobowa (2 szt.) - sofa na płozach 1570 x 890 mm,
15. sofa 3-osobowa (1 szt.) - sofa wypoczynkowa na płozach 2200 x 890 mm,
16. szafa aktowo-ubraniowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
17. szafa aktowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
18. szafka z szufladami (13 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
19. szafka na dokumenty (11 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
20. regał otwarty (10 szt.) - 800 x 420 x 1890 mm,
21. regał metalowy (21 szt.) – 2000 x 1200 x 500 mm
22. stół roboczy (7 szt.) - 1600 x 800 mm,
23. stół roboczy (3 szt.) - 1200 x 800 mm,
24. stół roboczy warsztatowy (10 szt.) - z półką, szer. 800 mm, dł. 1600 mm, wys. 720-900 mm,
25. szafa szatniowa (1 szt.) - z płyt HPL na ławce,
26. fotel konferencyjny (11 szt.) - fotel obrotowy gościnny na stelażu stalowym typu HS,
b) dostawa zabudowy kuchennej:
27. szafki podblatowe-stojące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 600 mm, wys. 861 mm
28. szafki nadblatowe-wiszące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 400 mm, wys. 720 mm
Dopuszcza się tolerancję każdego z wymiarów mebli w zakresie +/- 15mm
Pozostałe warunki:
" Transport i wniesienie mebli
" Montaż mebli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa mebli do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej:
1. biurko pracownicze (20 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm
2. biurko gabinetowe (2 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm,
3. przystawka do biurka gabinetowego (2 szt.) - szer. 1200 mm, gł. 500 mm, wys. 600 mm,
4. szafka gabinetowa na dokumenty (6 szt.) - 1200 x 420 x 815 mm,
5. szafa gabinetowa ubraniowo-aktowa (2 szt.) - 1600 x 420 x 1535 mm,
6. kontener mobilny (20 szt.) - 580 x 430 x 600 mm,
7. przystawka do biurka pracowniczego (6 szt.) - 800 x 800 mm,
8. stół konferencyjny (1 szt.) - 3500 x 1200 mm,
9. krzesło konferencyjne (48 szt.) - fotel na konstrukcji metalowej chromowanej. Kubełek plastikowy z tapicerką na siedzisku,
10. fotel obrotowy pracowniczy (24 szt.) - krzesło obrotowe tapicerowane z podłokietnikiem,
11. fotel gabinetowy (4 szt.) - fotel menedżerski tapicerowany,
12. fotel (1 szt.) - fotel wypoczynkowy na płozach 920 x 890 mm,
13. stolik mały (3 szt.) - 800 x 800 x 390 mm,
14. sofa 2-osobowa (2 szt.) - sofa na płozach 1570 x 890 mm,
15. sofa 3-osobowa (1 szt.) - sofa wypoczynkowa na płozach 2200 x 890 mm,
16. szafa aktowo-ubraniowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
17. szafa aktowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
18. szafka z szufladami (13 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
19. szafka na dokumenty (11 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
20. regał otwarty (10 szt.) - 800 x 420 x 1890 mm,
21. regał metalowy (21 szt.) – 2000 x 1200 x 500 mm
22. stół roboczy (7 szt.) - 1600 x 800 mm,
23. stół roboczy (3 szt.) - 1200 x 800 mm,
24. stół roboczy warsztatowy (10 szt.) - z półką, szer. 800 mm, dł. 1600 mm, wys. 720-900 mm,
25. szafa szatniowa (1 szt.) - z płyt HPL na ławce,
26. fotel konferencyjny (11 szt.) - fotel obrotowy gościnny na stelażu stalowym typu HS,
b) dostawa zabudowy kuchennej:
27. szafki podblatowe-stojące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 600 mm, wys. 861 mm
28. szafki nadblatowe-wiszące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 400 mm, wys. 720 mm
Dopuszcza się tolerancję każdego z wymiarów mebli i krzeseł w zakresie +/-20 mm
Pozostałe warunki:
" Transport i wniesienie mebli
" Montaż mebli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-24 09:30
Po zmianie:
2023-01-26 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-24 10:00
Po zmianie:
2023-01-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-22
Po zmianie:
2023-02-24
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.