eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyposażenie meblowe do Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej w ramach projektu pn. Budowa Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej Politechniki Krakowskiej (projekt numer RPMP.01.01.00-12-0141/18)



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie meblowe do Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej w ramach projektu pn. Budowa Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej Politechniki Krakowskiej (projekt numer RPMP.01.01.00-12-0141/18)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pk.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie meblowe do Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej w ramach projektu pn. Budowa Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej Politechniki Krakowskiej (projekt numer RPMP.01.01.00-12-0141/18)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a4f3c9b-9335-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Budowa Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej Politechniki Krakowskiej Projekt RPMP.01.01.00-12-0141/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/001/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236140,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa mebli do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej:
1. biurko pracownicze (20 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm
2. biurko gabinetowe (2 szt.) - szer. 1600 mm, gł. 800 mm, wys. 735 mm,
3. przystawka do biurka gabinetowego (2 szt.) - szer. 1200 mm, gł. 500 mm, wys. 600 mm,
4. szafka gabinetowa na dokumenty (6 szt.) - 1200 x 420 x 815 mm,
5. szafa gabinetowa ubraniowo-aktowa (2 szt.) - 1600 x 420 x 1535 mm,
6. kontener mobilny (20 szt.) - 580 x 430 x 600 mm,
7. przystawka do biurka pracowniczego (6 szt.) - 800 x 800 mm,
8. stół konferencyjny (1 szt.) - 3500 x 1200 mm,
9. krzesło konferencyjne (48 szt.) - fotel na konstrukcji metalowej chromowanej. Kubełek plastikowy z tapicerką na siedzisku,
10. fotel obrotowy pracowniczy (24 szt.) - krzesło obrotowe tapicerowane z podłokietnikiem,
11. fotel gabinetowy (4 szt.) - fotel menedżerski tapicerowany,
12. fotel (1 szt.) - fotel wypoczynkowy na płozach 920 x 890 mm,
13. stolik mały (3 szt.) - 800 x 800 x 390 mm,
14. sofa 2-osobowa (2 szt.) - sofa na płozach 1570 x 890 mm,
15. sofa 3-osobowa (1 szt.) - sofa wypoczynkowa na płozach 2200 x 890 mm,
16. szafa aktowo-ubraniowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
17. szafa aktowa (7 szt.) - szer. 800 mm, gł. 420 mm, wys. 1890 mm,
18. szafka z szufladami (13 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
19. szafka na dokumenty (11 szt.) - 800 x 420 x 780 mm,
20. regał otwarty (10 szt.) - 800 x 420 x 1890 mm,
21. regał metalowy (21 szt.) – 2000 x 1200 x 500 mm
22. stół roboczy (7 szt.) - 1600 x 800 mm,
23. stół roboczy (3 szt.) - 1200 x 800 mm,
24. stół roboczy warsztatowy (10 szt.) - z półką, szer. 800 mm, dł. 1600 mm, wys. 720-900 mm,
25. szafa szatniowa (1 szt.) - z płyt HPL na ławce,
26. fotel konferencyjny (11 szt.) - fotel obrotowy gościnny na stelażu stalowym typu HS,
b) dostawa zabudowy kuchennej:
27. szafki podblatowe-stojące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 600 mm, wys. 861 mm
28. szafki nadblatowe-wiszące (1 zestaw) - szer. 3610 mm, gł. 400 mm, wys. 720 mm
Dopuszcza się tolerancję każdego z wymiarów mebli i krzeseł w zakresie +/-20 mm
Pozostałe warunki:
" Transport i wniesienie mebli
" Montaż mebli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39121100-7 - Biurka

39131000-9 - Regały biurowe

39151200-7 - Stoły robocze

39151300-8 - Meble modułowe

39153000-9 - Meble konferencyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264843,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455961,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264843,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369832306

7.3.3) Ulica: Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264843,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 90 dni od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.