eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzanówWymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052167 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Radzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 679 80 33 - 35

1.5.8.) Numer faksu: 23 679 80 33 wew. 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanow.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: radzanow.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radzanow.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95119e08-8890-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001546/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów - Poprawa jakości powietrza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2021.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1414288,47 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia dotyczy Zespołu Szkół w Radzanowie budynku Szkoły Podstawowej w Radzanowie, ul. Raciążska 53a, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty budowlane: ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi ocieplenie stropodachu budynku wraz z pracami towarzyszącymi wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie 1 nowych (do pomieszczenia pomp ciepła) wraz z pracami towarzyszącymiB. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiących dolne źródło ciepła z pracami towarzyszącymi dostosowanie pomieszczenia istniejącej kotłowni do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymi doposażenie w instalację ciepłej wody użytkowej, cyrkulację – zasilane z układu pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymiC. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) Montaż kompletnej instalacji PV o mocy min. 35,6 kWp wraz z pracami towarzyszącymi Modernizacja rozdzielnic piętrowych Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi Dopasowanie i wykonanie instalacji odgromowej dla instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 801581,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia dotyczy budynku Przedszkola Publicznego w Radzanowie, ul. Raciążska 51, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty budowlane: wymiana istniejących stalowych drzwi zasypów węgla wraz z pracami towarzyszącymiB. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiący dolne źródło ciepła wraz z pracami towarzyszącymi remont pomieszczenia istniejącej kotłowni, wymiennikowni oraz magazynu paliwa i dostosowanie do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymiC. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) Modernizacja rozdzielnic piętrowych Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 279156,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia zamówienia dotyczy budynku Szkoły Podstawowej we Wróblewie, Wróblewo 27, 06-540 Radzanów oraz budynku Oddziału Przedszkolnego we Wróblewie, Wróblewo 27, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiący dolne źródło ciepła wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły dostosowanie pomieszczenia istniejącej kotłowni do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymi w obu budynkach wykonanie zewnętrznej doziemnej instalacji grzewczej preizolowanej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku PrzedszkolaB. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) w obu budynkach Montaż kompletnej instalacji PV o mocy min. 14,4 kWp wraz z pracami towarzyszącymi  Modernizacja rozdzielnic piętrowych w obu budynkach Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku szkoły Dopasowanie i wykonanie instalacji odgromowej dla instalacji PV w budynku szkoły

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 333550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o. o.

7.3.3) Ulica: Lokalna 31

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o. o.

7.3.3) Ulica: Lokalna 31

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590832,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o. o.

7.3.3) Ulica: Lokalna 31

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.