Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013006917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przytorowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo.ndm@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzonowydwormaz.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ecef3a6-7f6e-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ecef3a6-7f6e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003634/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2023 r. ”
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
79710000-4 – Usługi ochroniarskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z ochroną mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2023 r.
Pełnienie czynności ochrony mienia Zamawiającego na terenie bazy magazynowo-sprzętowej ( obiektu) przy ul. Przytorowej 7 w Nowym Dworze Mazowieckim. Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni:
a) od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00
b) całodobowo w soboty, niedziele i dni świąteczne.
Pracownik ochrony będzie także odpowiedzialny za monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach obiektu.
Podstawowe zadania i obowiązki wykonywania usługi ochrony:
a) pełnienie służby w pomieszczeniu wartowniczym, w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym;
b) ochrona mienia Zakładu przed kradzieżą, dewastacją, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi;
c) zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu;
d) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia znajdujących się na terenie Zakładu;
e) natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o okolicznościach powodujących narażenie mienia lub wystąpienia szkody;
f) współdziałanie w zakresie ochrony mienia z odpowiednimi służbami: policja, straż pożarna, pogotowie energetyczne i wodociągowe;
g) otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu, zamykanie bramy po zakończeniu pracy w Zakładzie;
h) systematyczne patrolowanie terenu bazy (co najmniej 6 razy w ciągu służby w nieregularnych odstępach czasu);
i) reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemu alarmowego, zainstalowanego na terenie Zakładu;
j) prowadzenie książki przebiegu służby;
k) kontrolowanie pracowników ochrony w godzinach pełnienia służby (minimum razy w tygodniu) przez uprawnione osoby nadzorujące prace pracowników ochrony. Każda kontrola musi być wpisana w książkę przebiegu służby. Zamawiający może zweryfikować fakt odbycia kontroli poprzez własny system telewizji przemysłowej – brak takich kontroli będzie podstawą do natychmiastowego rozwiązania umowy;
l) pracownicy ochrony powinni charakteryzować się wysokim poziomem kultury osobistej;
m) pracownicy ochrony podczas służby muszą być wyposażeni w środek łączności (telefon komórkowy), umożliwiający łączność z wybranymi numerami, ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170285,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240033,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170285,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Transfer sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732477946
7.3.3) Ulica: Zielon 7
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170285,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.