Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00551968/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00568808/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00030287/01 - Wynik z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00090045/01 - Wynik z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelska WK OHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14c
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-410
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubelska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28d72161-9998-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie – 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d72161-9998-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132255/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.OSIW.W.270.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, warzyw i owoców mrożonych4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 6287,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych, produktów mleczarskich, świeżych warzyw i owoców, napojów bezalkoholowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 53526,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, świeżego drobiu – schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min. 2oC4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 31214,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa świeżego wyrobów piekarskich i ciastkarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 7825,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku prowadzonego postępowania, Zamawiający podczas badania ofert zauważył, iż Wykonawca zastosował inną stawkę VAT, niż wskazał Zamawiający w poz. nr 86-90,150, 166-170, 173-176 wyceny ofertowej stanowiącej załącznik 1b do SWZ.
Po ponownym badaniu ofert i zweryfikowaniu stawek VAT w/w pozycji Zamawiający stwierdził, iż zastosowane stawki podatku VAT przez Wykonawcę w poz. 86-90 wyceny ofertowej są zgodne z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z 8 grudnia 2022 r. (sygn. akt I FSK 2554/21) i z ustawą z dnia 11 marca 2004 o podatku towarów i usług oraz. W poz. 150 i 173 wyceny ofertowej są zgodne z ustawą z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług. W poz. 166-170 i 174-176 wyceny ofertowej są zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2023 w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług.
Tym samym stwierdzona wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, albowiem zgodnie z art. 457 ust. 1 Pzp umowa podlega unieważnieniu jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r., ponieważ Zamawiający błędnie wskazał stawkę podatku VAT dla pozycji nr. 86 – 90, 150, 166-170, 173-176 stanowiący załącznik numer 1b do SWZ
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.