Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452010/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343597841
1.5.8.) Numer faksu: 343597842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71a053bd-150a-44dc-9325-5cb8fa3665a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042382/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót
Wykonawca sporządzi kompleksową dokumentację projektową dla przedmiotowego zadania zgodnie z zawartymi w
Programie Funkcjonalno– Użytkowym wytycznymi, wymaganiami zamawiającego, umową i postanowieniami prawa
polskiego, wykona roboty budowlane polegające na budowie ww. obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną
infrastrukturą techniczną. W zakresie zamówienia jest również wykonanie prac rozbiórkowych istniejącego budynku starej
szkoły znajdującego się na dz. nr 246 – budynek parterowy w części podpiwniczony. Teren wokół budynku jest w części
utwardzony. Należy rozebrać wszystkie istniejące nawierzchnie, zdemontować urządzenia zabawowe oraz ogrodzeniowe.
Budynek należy rozebrać łącznie z piwnicą i fundamentami, a miejsce po rozbiórce zasypać i zagęścić ziemią. Przed
wykonaniem prac rozbiórkowych należy wykonać ekspertyzę techniczną dotyczącą zachowania ściany łączącej budynek
rozbiórkowy z istniejącym budynkiem na działce sąsiedniej.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez wykwalifikowanych inżynierów projektantów. Winna spełniać
wymagania Programu Funkcjonalno‐ Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem.
Roboty winny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską.
Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu
po najniższych kosztach eksploatacji.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompleksową dokumentacje niezbędną do uzyskania pozwolenia na
budowę z koniecznymi uzgodnieniami i dokumentami formalnymi, które będą podstawą do wykonania robót budowlanych
wraz z uzyskaniem decyzji o dopuszczeniu do użytkowania, jeżeli będzie wymagana. Ze względu na specyfikację ww.
zadania zaleca się opracowanie projektu wykonawczego.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji:
‐projektu budowlanego,
‐projektu wykonawczego wielobranżowego,
‐specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
‐przedmiarów,
‐kosztorysów.
Sporządzanie dokumentacji należy rozpocząć od wykonania projektu budowlanego. Po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na
budowę, należy wykonać projekt wykonawczy wielobranżowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, na
podstawie, których należy zrealizować wyżej wymieniony przedmiot zamówienia / inwestycji.
Planowane główne produkty, wynikające z realizacji przedsięwzięcia:
‐budynek, podzielony funkcjonalnie na różne części,
‐parkingi zewnętrzne dla samochodów wraz ze zjazdem z drogi publicznej,
ciągi piesze / pieszo‐jezdne,
‐utwardzone place
‐zagospodarowanie terenu w zieleń urządzoną, obiekty małej architektury (takie jak ławki, siedziska, kosze na odpadki,
urządzenia sportowe i sensoryczne oraz oświetlenie terenu),
‐wykonanie sieci, przyłączy oraz instalacji niezbędnej infrastruktury technicznej,
Realizacja przedsięwzięcia wymaga wykonania robót towarzyszących, do których należy zaliczyć:
‐karczowanie wraz z wycinką drzew i krzewów,
‐oczyszczenie terenu poprzez zdjęcia warstwy humusu lub gruntu,
‐w przypadku występowania sieci, instalacji technicznych na terenie inwestycji – po uzgodnieniu z gestorami sieci,
‐usunięcie wszelkich kolizji nowoprojektowanych sieci i instalacji z istniejącymi
‐uzgodnienie tymczasowej na czas budowy i docelowej organizacji ruchu
- kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie z zapisami pfu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233140-2 - Roboty drogowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 26.08.2024 r. odbyło się otwarcie ofert. W postępowaniu wypłynęła 1 oferta. Wartość jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła 3 027 115,47 zł. Wartość oferty wyniosła 5 180 000,00 zł. Zamawiający nie zwiększy kwoty do ceny najniższej oferty. Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił tak jak w sentencji.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji drogowych w gminie
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. : "Rewitalizacja Rynku Solnego i placu targowego w Oleśnie"
- Dostawa różnych produktów leczniczych II
- Dostawa endoprotez
- Adaptacja pomieszczeń Wiejskim Centrum Kultury na przedszkole wraz z remontem dachu
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
- Aktualizacja dokumentacji technicznej w związku z "Termomodernizacją budynku socjalnego przy ulicy Dworcowej 10B w Ozimku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.