Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614819/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu”
zadanie podzielone na dwie części:
część I – mięso wędliny
część II – nabiał
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670817067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. fax: /48/362 23 68,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa1@bursaradom.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bursaradom.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bursa1radom.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1849741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu”zadanie podzielone na dwie części:
część I – mięso wędliny
część II – nabiał
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e49ba4e-199f-41bd-b845-e9aeeb3383e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00609182/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.26.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309642,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia -Mięso i wędlinyPrzedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywną dostawę żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu, część I-Mięso i wędliny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ dla każdej z części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Miejsce dostaw:
- Bursa Szkolna nr 1, ul. Kościuszki 5, 26-600 Radom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 180938,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - NABIAŁPrzedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywną dostawę żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu, część II-Nabiał
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ dla każdej z części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Miejsce dostaw:
- Bursa Szkolna nr 1, ul. Kościuszki 5, 26-600 Radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
15510000-6 - Mleko i śmietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 128703,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232140,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242727,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232140,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Mamba Sp. J Zdzisław i Waldemar Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962219366
7.3.3) Ulica: Maków ul. Skaryszewska 15
7.3.4) Miejscowość: 26 -640 Skaryszew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232140,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211227,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211227,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211227,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romuald Maliszewski ,,AGA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961003925
7.3.3) Ulica: Ul.Skrajna 38
7.3.4) Miejscowość: 26-600 Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211227,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Ochrona osób i mienia na potrzeby Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu
- Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości powierzonych w zarząd Miejskiemu Zarządowi Lokalami w Radomiu.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu w 2025 roku
- Usługa polegająca na wykonaniu składu graficznego wg przekazanego przez zamawiającego projektu, przygotowaniu do druku, druku i dystrybucji 10-iu edycji Radomskiego Informatora Kulturalnego.
- Usługa sporządzenia operatów szac. celem określenia wartości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu obciążenia prawa własności przez ustanowienie służebności dla nieruchomości stanowiących własność GMR
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 częsci : produkty spożywcze,warzywa i owoce , produkty mleczarskie "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- ZP1/01/2025: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 4 CZESCI dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa i wyrobów drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy .
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dostawy produktów mleczarskich oraz przetworów z owoców do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.