Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie gminy Słaboszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57
1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41/3847900
1.5.8.) Numer faksu: 41/3847915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych na terenie gminy Słaboszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34df26da-6f15-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103519/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont dróg gminnych na terenie gminy Słaboszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Remont drogi gminnej nr 140468K Janowice – Maćkarnia, od km 0+000 do km 0+075; od km 0+084 do km 0+145; od km 0+154 do km 0+546 (wraz z rozjazdem na dr. lok. – dz. 516/2, dł 18mb), dł. 546mb.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty przygotowawcze:
1.1 roboty pomiarowe- 0,528km w tym geodezyjne wytyczenie osi jezdni,
1.2 rozebranie mechaniczne ist. naw. gr. 4cm - 248,90m2,
2. Roboty ziemne i odwodnieniowe:
2.1 roboty ziemne z transportem urobku na odl. do 1km – 51,55m3,
2.2 koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników, gł. koryta 20cm, krotność=1,75 – 128,40m2,
2.3 koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników, gł. koryta 20cm, krotność=2,05 – 476,80m2,
3. Podbudowa:
3.1 podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem w-wa po zagęsczeniu 10cm – 605,20m2,
3.2 podbudowy z kruszyw łamanych w-wa po zagęszczeniu 15cm – 605,20m2,
3.3 wyrównanie istn, podbudowy tłuczniem, w-wa po zagęszczeniu 10cm – 15,84m3,
3.4 powierzchniowe utrwalenie naw. z podwójnym rozsypaniem grysów – 264,00m2,
4. Nawierzchnia:
4.1 wyrówn. istn. podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, asfaltową – 72,63t,
4.2 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4cm –
1 609,10m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 188027,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:Remont drogi gminnej nr 140473K Kalina Wielka - Parcelanty, od km 0+000 do km 1+955, dł. 1955mb.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty przygotowawcze:
1.1 rozebranie naw. mineralno-bitumicznej gr. 4cm krotność = 1,25 – 73,00m2,
1.2 rozebranie krawężników bet. na podsypce cem.-piaskowej – 22,00m,
1.3 rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm – 22,00m,
2. Roboty ziemne i odwodnieniowe:
2.1 roboty ziemne z transportem urobku na odl. do 1km – 312,80m3,
3. Podbudowa:
3.1 wyrównanie istn, podbudowy tłuczniem, w-wa po zagęszczeniu 10cm – 93,84m3,
4. Elementy uliczne:
4.1 krawężniki betonowe bez ław, podsypka piaskowa – 22,00m,
4.2 ławy pod krawężniki, betonowa z oporem – 1,32m3,
4.3 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na posypce cementowo-piaskowej – 22,00m2,
5. Nawierzchnia:
5.1 wyrówn. istn. podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, asfaltową – 384,20t,
5.2 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, asfaltowa gr. po zagęszczeniu 4cm –
7 709,00m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 580846,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:Remont drogi gminnej nr 140496K Święcice przez wieś, od km 0+000 do km 0+800, dł. 800mb.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty przygotowawcze:
1.1 roboty pomiarowe- 0,80km,
1.2 rozebranie naw. mineralno-bitumicznej gr. 4cm – 87,00m2,
1.3 rozebranie krawężników bet. na podsypce cem.-piaskowej – 23,00m,
1.4 rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej – 98,50m,
1.5 rozebranie nawierzchni betonowej gr. 15cm – 62,52,
1.6 rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe fi 50cm – 10m.
2. Roboty ziemne i odwodnieniowe:
2.1 przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe fi 50cm – 10m,
2.2 przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur fi 50cm – 2,00szt,
2.3 roboty ziemne z transportem urobku na odl. do 1km – 96,00m3,
2.4 koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników, gł. koryta 20cm, krotność=2,00 – 65,25m2,
3. Podbudowa:
3.1 podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem w-wa po zagęsczeniu 10cm – 65,25m2,
3.2 podbudowy z kruszyw łamanych w-wa po zagęszczeniu 15cm – 65,25m2,
3.3 wyrównanie istn, podbudowy tłuczniem sortowanym, w-wa po zagęszczeniu 10cm – 37,39m3,
4. Elementy uliczne:
4.1 krawężniki betonowe bez ław, podsypka piaskowa – 23,00m,
4.2 ławy pod krawężniki, betonowa z oporem – 3,30m3,
4.3 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na posypce cementowo-piaskowej – 98,50m2,
4.4 podbudowy betonowe, pielęgnacja piaskiem i wodą, w-wa po zagęszczeniu 20cm – 62,52m2,
5. Nawierzchnia:
5.1 wyrównanie ist. podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową – 140,10t,
5.2 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowa, gr. po zagęszczeniu 4cm –
2 908,50m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 241225,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252207,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 715781,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252207,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. "MIKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591085208
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252207,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666492,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716083,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666492,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. "MIKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591085208
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666492,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312612,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318899,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312612,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. "MIKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591085208
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 31
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312612,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.