Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00011571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857428155
1.5.8.) Numer faksu: 857197147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c76a5bb3-72c6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 234120,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227471,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zadanie I: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże.a) Zadanie I obejmuje realizację cyklicznych dostaw oleju napędowego (dalej: olej ON), jedna dostawa ok. 2200 l, w łącznej maksymalnej ilości 24 000 litrów spełniającego wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2013-12 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), do Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże;
b) Zamawiane partie oleju ON dostarczane będą od poniedziałku do piątku między godziną 08.00, a 14.00, na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia, które będzie składane w dni robocze do godziny 10:00, zgodnie
z ustaleniami wynikającymi z umowy;
c) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować środkami transportowymi spełniającymi warunki techniczne do przewozu paliw płynnych oraz:
- posiadającymi licznik i możliwość wydruku ilości wydanego paliwa, z jednoczesnym przeliczeniem na ilość paliwa wydanego w temperaturze referencyjnej 150 C, data, typ paliwa oraz godzina rozładunku,
d) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca;
e) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa).
f) Rozliczenie i fakturowanie odbywało się będzie na podstawie legalizowanego licznika autocysterny w m3 w temp. referencyjnej 15°C.
g) Zamawiający informuje, ze w przypadku dokonywania kontroli zgodności parametrów jakościowych dostarczanego paliwa będzie przekazywał próbki do laboratorium
h) Podane ilości stanowią maksymalną ilość przewidzianą do zakupu w ciągu trwania umowy. Zamawiający informuje, iż podane ilości mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 110928,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zadanie II: Dostawa oleju napędowego (arktycznego) na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże.a) Zadanie II obejmuje realizację cyklicznych dostaw oleju napędowego (arktycznego), jedna dostawa ok. 2200 l, w łącznej maksymalnej ilości do 6600 litrów, o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, spełniającego wymagania aktualnej normy PN-EN 590:2013-12 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), do Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże;
b) Zamawiane partie oleju ON (arktycznego) dostarczane będą od poniedziałku do piątku między godziną 08.00, a 14.00, na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie do 36 godzin od momentu otrzymania zamówienia, które będzie składane w dni robocze do godziny 10:00, zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy;
c) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować środkami transportowymi spełniającymi warunki techniczne do przewozu paliw płynnych oraz:
- posiadającymi licznik i możliwość wydruku ilości wydanego paliwa, z jednoczesnym przeliczeniem na ilość paliwa wydanego w temperaturze referencyjnej 150 C, data, typ paliwa oraz godzina rozładunku,
d) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca;
e) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa).
f) Rozliczenie i fakturowanie odbywało się będzie na podstawie legalizowanego licznika autocysterny w m3 w temp. Referencyjnej 15°C.
g) Zamawiający informuje, ze w przypadku dokonywania kontroli zgodności parametrów jakościowych dostarczanego paliwa będzie przekazywał próbki do laboratorium
h) Podane ilości stanowią maksymalną ilość przewidzianą do zakupu w ciągu trwania umowy. Zamawiający informuje, iż podane ilości te mogą być mniejsze (w przypadku ON arktycznego nawet zerowe). W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 32650,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zadanie III: Dostawy oleju opałowego na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże.a) Zadanie III obejmuje cykliczne dostawy oleju opałowego lekkiego – przeznaczonego do celów procesowych i grzewczych w łącznej maksymalnej ilości 23500 litrów, spełniającego wymagania określone w normie jakościowej PN-C-96024:2001, o gęstości w temp. 15˚C nie większej niż 840 [kg/m3] oraz o wartości opałowej minimum 41 [MJ/kg] do Świetlicy wiejskiej w Chrabołach, Chraboły 41, 16-002 Dobrzyniewo Duże oraz Szkoły Podstawowej
w Pogorzałkach, Pogorzałki 127, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
b) Przewidywane ilości zamawianego oleju opałowego lekkiego w okresie trwania umowy: 23500 litrów. Zamówienia oleju opałowego lekkiego będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od zadeklarowanych wyżej;
c) Olej opałowy lekki dostarczany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w ilości określonej przez Zamawiającego nie większej jednorazowo niż 12000 litrów do stacji rozładunku oleju opałowego lekkiego między godziną 08.00, a 14.00, od poniedziałku do piątku;
d) Zamawiane partie oleju opałowego lekkiego dostarczane będą na koszt Wykonawcy wliczony w cenę, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
e) W przypadku uszkodzeń/awarii urządzeń Zamawiającego spowodowanych niewłaściwą jakością dostarczonego paliwa (o parametrach jakościowych niezgodnych z parametrami jakościowymi określonymi w przekazanej kopii świadectwa jakości oleju), wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty naprawienia szkody pokryje Wykonawca;
f) Zamawiający oświadcza że paliwo będzie wykorzystywane wyłącznie do celów własnych i nie będzie odsprzedawane (również poza granice państwa).
g) Zamawiający nie gwarantuje dostaw łącznych do obu lokalizacji w tym samym czasie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 78607,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139659,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139659,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139659,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUS Spółka jawna Jurewicz i Syn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000004887
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka
7.3.4) Miejscowość: Białystok-Zaścianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLUS SPÓŁKA JAWNA JURKIEWICZ I SYN
jakie przetargi wygrała firma
PLUS SPÓŁKA JAWNA JURKIEWICZ I SYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139659,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94461,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98941,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94461,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OPAL spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87620005857
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94461,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Sławków na 2025 rok
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Szczerców
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
- Zakup Paliw płynnych na rok 2025 dla ZGKiM Ślęża
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.