Og³oszenie z dnia 2024-11-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00644219/01 - Wynik z dnia 2024-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw ciek³ych dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w
2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ogardzki - Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960380
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Po³czyñska 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-bialogard.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw ciek³ych dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w
2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1959545b-95df-4b05-9197-bfe77a7ea3e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00616939
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00001809/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa paliw ciek³ych dla Zarz±du Dróg Powiatowyc w Bia³ogardzie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1959545b-95df-4b05-9197-bfe77a7ea3e33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¶rodkiem do komunikacji elektronicznej jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Pozosta³a tre¶æ w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie, 78-200 Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl, tel. +48 94 312 40 07, w imieniu której dzia³a Dyrektor ZDP, zwany dalej „ADMINISTRATOR”;
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie, 78-200 Bia³ogard, ul. Szosa Po³czyñska 57, e-mail: iod@ordonotitia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w 2025 roku” prowadzonym w trybie podstawowym oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami ADMINISTRATORA;
4. odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a. osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
b. dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê administracyjn±, techniczn± i informatyczn± ADMINISTRATORA, a w szczególno¶ci podmiotom administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt informatyczny, zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±. Przekazywanie danych realizowane bêdzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na polecenie ADMINISTRATORA, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania tych danych we w³asnych celach.
5. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
Pozosta³a tre¶æ w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DzT.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa paliw ciek³ych dla pojazdów i sprzêtów Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzêtu silnikowego, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi:
3. - olej napêdowy ON – 47 000 litrów,
4. - benzyna bezo³owiowa Pb95 – 3 600 litrów.
5. Oferowane paliwo musi odpowiadaæ normom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018). Wykonawca, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, przedstawi dokumenty i ¶wiadectwa jako¶ciowe paliw Wielko¶ci podane wy¿ej s± wielko¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian ilo¶ciowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb,.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie polegaæ na bie¿±cym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w nastêpuj±cy sposób:
a. tankowanie do zbiorników pojazdów,
b. tankowanie do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiaj±cego.
7. Tankowanie odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, wed³ug aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ realizacji zakupów paliw w formie bezgotówkowej. Wykonawca bêdzie wystawia³ dwa razy w miesi±cu faktury, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze do umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ (tj. od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca).
8. Podstaw± rozliczenia za przedmiot zamówienia bêd± faktyczne ilo¶ci zakupionego paliwa w cenie obowi±zuj±cej na stacji Wykonawcy w chwili zakupu z uwzglêdnieniem sta³ego upustu.
9. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na mo¿liwo¶æ dokonywania zakupów paliw przy u¿yciu kart paliwowych. Zamawiaj±cy wymaga, aby podstaw± do wystawienia faktur, za dokonane zakupy paliw, by³y dowody wydania paliw przygotowane przez Wykonawcê i potwierdzone przez Zamawiaj±cego.
10. W okresie trwania umowy na dostawê paliw, prognozowana ilo¶æ paliw mo¿e ulec zmianie, na któr± Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, a wynika to z faktu, ¿e Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci przewidzenia dok³adnej ilo¶ci zakupu paliwa.
11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w ca³o¶ci prognozowanego zakupu , bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów dodatkowych.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania (przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia) minimum jedn± stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowan± nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego – Zarz±d Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie, ul. Szosa Po³czyñska 57, 78-200 Bia³ogard. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ mo¿liwo¶æ bezkolizyjnego wjazdu i wyjazdu (celem tankowania) pojazdów Zamawiaj±cego na powy¿sz± stacjê benzynow±.
13. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od tzw. progów unijnych które zobowi±zuj± do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w tre¶ci motywu 78 wskazuje, ¿e aby zwiêkszyæ konkurencjê, instytucje zamawiaj±ce nale¿y w szczególno¶ci zachêcaæ do dzielenia du¿ych zamówieñ na czê¶ci. Przedmiotowe zamówienie nie jest du¿ym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powo³anej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje siê od tzw. progów UE, a dyrektywa pos³uguje siê pojêciem du¿ego zamówienia na gruncie zamówieñ podlegaj±cych dyrektywie - a wiêc zamówienia o warto¶ci znacznie przewy¿szaj±cej tzw. progi UE). Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Brak podzia³u zamówienia podyktowane by³o wzglêdami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zastosowanie podzia³u zamówienia na czê¶ci nie zwiêkszy³oby konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty wykonawcom z grupy ma³ych lub ¶rednich przedsiêbiorstw. Ponadto zakup wiêkszej ilo¶ci danego asortymentu paliwa ma wp³yw na wysoko¶æ udzielonego upustu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. wyka¿±, ¿e:
a) posiadaj± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
2) dysponowania odpowiednim potencja³em zdolno¶ci technicznych i zawodowych, warunek zostanie przez Zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy wykonawca przed³o¿y nastêpuj±ce dokumenty: Dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Szosa Po³czyñska 57) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da: - dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Szosa Po³czyñska 57) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego(za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da: - koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ okre¶lonych we wzorze umowy.1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w razie zaistnienia okoliczno¶ci:
1) zmiany obowi±zkowej stawki podatku od towarów i us³ug, na pisemny wniosek Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego;
2) zmiany podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ w zakresie obrotu paliwami, przy czym o zaistnia³ej zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego niezw³ocznie od chwili zmiany.
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, danych adresowych.
4) zmiany pojazdów, do których mo¿e odbywaæ siê tankowanie paliw i osób uprawnionych ze strony Zamawiaj±cego do obs³ugi tych pojazdów,
5) wprowadzenia niezbêdnych zmian technicznych, technologicznych, organizacyjnych w zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia lub innych zmian, które warunkuj± prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
6) wyst±pienie si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Si³a wy¿sza oznacza w niniejszej Umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i tym 4 podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji, i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu maksymalnej staranno¶ci.
2. Dopuszcza siê dokonywanie innych zmian w zawartej Umowie w przypadku, gdy ich konieczno¶æ wynika ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego.
3. Wyst±pienie jednej z powy¿szych okoliczno¶ci mog±cych skutkowaæ zmian± umowy wymaga pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy.
4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
6. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp waloryzacja wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy nastêpuje przy ka¿dej dostawie jednostkowej poprzez ustalenie ceny w oparciu o aktualn± cenê oleju napêdowego obowi±zuj±c± u producenta, u którego zaopatruje siê Wykonawca, opublikowana na stronie internetowej producenta w dniu dostawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsj± i grysem dróg powiatowych nr 1162Z i 1163Z na terenie powiatu bia³ogardzkiego.
- "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Bia³ogard
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cz±stkowych dróg powiatowych Powiatu Bia³ogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzêtu na okres 36 miesiêcy
- "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w latach 2025 - 2026 "
- Olej napêdowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
- DO-1/05.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Benzyna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.