eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych



Og³oszenie z dnia 2021-05-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00053930 z dnia 2021-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4791ea1d-b3cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00053930

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003885/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i utylizacja odpadów medycznych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:a)drog±elektroniczn±:zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2pzp). 2.Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem.Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie). 3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;b) Pozosta³e wymagania techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej IzbyRozliczeniowej S.A., PowszechneCentrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.Ae) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stroniehttps://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresemhttps://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jestbezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b) poprzez Platformê,dostêpn± pod adresem:https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cegopodmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer: 74 8517400/Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez niegoinspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lubpodmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art.74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. z pó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym w SamodzielnymPublicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.6.Posiada Pani/Pan:napodstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭,na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniemprzypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizy lub prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania,lokalizacji lub przemieszczania siê.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej. 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EA/11/TPBN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne w grupie 180102, 180103, 180104, 180108, 180109. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru odpadów z miejsc ich sk³adowania tj.:a) z magazynu odpadów usytuowanego w budynku Szpitala RSS „Latawiec” w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29, odbiór trzy razy w tygodniu tj. w poniedzia³ek, ¶rodê, pi±tek w godz. od 7:30 do 13:00.b) z magazynu odpadów usytuowanego w Szpitalu w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7, odbiór raz w tygodniu w ¶rodê do godz. 13:00.3. W przypadku, gdy w dniu ustalonego odbioru odpadów przypada ¶wiêto lub dzieñ ustawowo wolny od pracy, Wykonawca winien podaæ z wyprzedzeniem najbli¿szy mo¿liwy termin odbioru odpadów, nie d³u¿szy ni¿ 72 godz. odstêpu miêdzy odbiorami.4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu. 5. Szacunkowa miesiêczna ilo¶æ odpadów ok. 11 000 kg.6. OBOWI¡ZKI WYKONAWCY:a) za³adunek i wy³adunek odpadów,b) wa¿enie odpadów w obecno¶ci przedstawiciela Zamawiaj±cego,c) ka¿dorazowa dezynfekcja pomieszczeñ magazynu odpadów oraz pojemników na odpady typu SULO potwierdzona nalepkami z dat± dezynfekcji oraz nazw± u¿ytego ¶rodka,d) ka¿dorazowe potwierdzanie odbioru odpadów na drukach zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami – „Karta Przekazania Odpadu” oraz – wystawienie dokumentu potwierdzaj±cego unieszkodliwienie odebranych odpadów zaka¼nych poprzez spalenie.7. Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶wiadczenie us³ug w ww. zakresie odbywa³o siê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególno¶ci przepisami: • Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. Poz. 779); • Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie szczegó³owego sposobu postêpowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975); • Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzaj±cego unieszkodliwienie zaka¼nych odpadów medycznych lub zaka¼nych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014 poz. 107 ze zm.); • Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. 2020 poz. 1219); • Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1845 ze zm.); • Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2013 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac zwi±zanych z nara¿eniem na zranienie ostrymi narzêdziami u¿ywanymi przy udzielaniu ¶wiadczeñ zdrowotnych (Dz. U. 2013 poz. 696); • Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz.U. 2015 poz. 1116); • Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10); • Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania ze zw³okami i szcz±tkami ludzkimi (Dz. U. 2001 nr 153 poz. 1783 zm.); • Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagañ i sposobu unieszkodliwienia odpadów medycznych i weterynaryjnych z dnia 21 pa¼dziernika 2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 1819); • Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j.Dz. U. 2021 poz. 756). 8. Odbiór odpadów dokonywany bêdzie transportem Wykonawcy zgodnie z ustaw± z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2021 poz. 756) za pomoc± ¶rodków transportu, odpowiadaj±cych wymogom do przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych.9. Transport odpadów odbywaæ siê bêdzie ¶rodkiem transportu Wykonawcy przeznaczonym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Transport odpadów odbywaæ siê bêdzie zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony ¶rodowiska oraz bezpieczeñstwa ¿ycia i zdrowia ludzi, w szczególno¶ci w sposób uwzglêdniaj±cy w³a¶ciwo¶ci chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia oraz zagro¿enia, które mog± powodowaæ odpady, w tym zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w odrêbnych przepisach.10. Podstaw± do wystawienia faktury jest potwierdzenie wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO.11. KOD CPV: Kod CPV: 90524000-6 , 90524100-7 , 90524200-8 , 90524400-0

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Us³ugi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:2.1 Cena brutto – 100%1 pkt = 1%3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:A/ Kryterium - cena ( x 100 %) Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%gdzieCo – ilo¶æ punktów w kryterium cena Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu ofertowym ogóln± kwotê brutto. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie odbioru, unieszkodliwienia i transportu odpadów medycznych, tj.: a) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia wydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.),b) wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). W przypadku gdy termin wa¿no¶ci decyzji wygasa w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ nowe zezwolenie i przedstawiæ je Zamawiaj±cemu. Nie dopuszcza siê przerw w terminach obowi±zywania (wa¿no¶ci) nastêpuj±cych po sobie decyzji.Unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 20 ust. 3 i ust. 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U.2020.poz.797, t.j.) – Zasada blisko¶ci cyt: zakazuje siê unieszkodliwiania zaka¼nych odpadów medycznych i zaka¼nych odpadów weterynaryjnych – poza obszarem województwa, na którym zosta³y wytworzone. Zgodnie z art. 20 ust.6 w/w Ustawy o odpadach cyt: W przypadku unieszkodliwiania zaka¼nych odpadów medycznych i zaka¼nych odpadów weterynaryjnych, przepis ust. 5 stosuje siê odpowiednio. Dopuszcza siê unieszkodliwienie zaka¼nych odpadów medycznych i zaka¼nych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego ni¿ to, na którym zosta³y wytworzone, w najbli¿ej po³o¿onej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniej±ce instalacje nie maj± wolnych mocy przerobowych. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:a) dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia (transport odpadów niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o ukoñczeniu kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).4. Podmiot zagraniczny.4.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporz±dzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (odpowiednio pkt. 4.1 ppkt.1) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.4.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 4.2 stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) kopiê zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia wydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.),b) wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). c) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia (transport odpadów niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o ukoñczeniu kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.W sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje wiêcej ni¿ 1 spalarniê, w której bêdzie unieszkodliwia³ odpady objête przedmiotowym zamówieniem, winien z³o¿yæ za¶wiadczenie dla ka¿dej z nich.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

UZUPE£NIÆ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do oferty wykonawca musi za³±czyæ: 1. formularz ofertowy (za³. nr 1 do SWZ), 2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp (za³. nr 2 do SWZ), 3. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp podmiotu trzeciego -za³. nr 2 do SWZ - (je¿eli dotyczy), 4. O¶wiadczenie podmiotów wspólnie obiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³. Nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy), 5. Zobowi±zanie (je¿eli dotyczy), 6. Pe³nomocnictwo
2021-05-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.