Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006280/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054752 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych (10 części) – edycja 1/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=207641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych (10 części) – edycja 1/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3bacee8-6aab-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 750545,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146504,07 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 1 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich sprzedaży oraz ustalenie wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przejazdu, przechodu i przejścia z mediami do tych nieruchomości (utrata wartości obciążonej nieruchomości gruntowej) - planowana liczba 11. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 6260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w celu zamiany - planowa liczba 8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 4552,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 3 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych (o pow. użytkowej budynków powyżej 300 m2) w celu ich sprzedaży w trybie przetargu - planowana liczba 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 7804,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 4 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi w celu ich zakupu (bądź zamiany) na rzecz Gminy Miejskiej Kraków - planowana liczba 7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 9105,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 5 jest Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich nabycia oraz utraty wartości wycenianej nieruchomości w celu ustalenia wynagrodzenia na skutek ustanowienia służebności przechodu i przejazdu i przejścia z mediami - planowana liczba 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 6 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz ich wartości jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego w celu sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego w drodze bezprzetargowej zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990) - planowana liczba 21. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 11951,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 7 jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, w celu ustalenia dodatkowych opłat rocznych według stanu na 2021 rok lub lata wcześniejsze - planowana liczba 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 4552,85 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 8 jest Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych (tj. prawa własności, prawa użytkowania wieczystego, ograniczonych praw rzeczowych) wraz z częściami składowymi, nabytych z mocy prawa, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – wg. stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1363) - planowana liczba 70. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 39837,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 9 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych (tj. prawa własności, prawa użytkowania wieczystego, ograniczonych praw rzeczowych) wraz z częściami składowymi, nabytych z mocy prawa, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – wg. stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1363) - planowana liczba 3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 10 jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (zabudowanych i niezabudowanych) w celu ich zbycia w drodze bezprzetargowej zgodnie z przepisami art. 37 ust. 2 oraz art. 207 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990), art. 151 oraz art. 231 kc. - planowana liczba 112. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.3. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 54634,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Jewiarz KreaTech Biuro Wyceny Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122974510
7.3.3) Ulica: ul. Rondo Mogilskie 1 pok. 229
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-516
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3960,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762495486
7.3.3) Ulica: al. Zygmunta Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762495486
7.3.3) Ulica: al. Zygmunta Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762495486
7.3.3) Ulica: al. Zygmunta Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Jewiarz KreaTech Biuro Wyceny Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122974510
7.3.3) Ulica: ul. Rondo Mogilskie 1 pok. 229
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-516
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2280,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762495486
7.3.3) Ulica: al. Zygmunta Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7980,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w jego części 7, kwotę w wysokości 2 800,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi natomiast 6 000,00 zł brutto (oferta nr 6 złożona przez Wykonawcę: Konrad Jewiarz KreaTech Biuro Wyceny Nieruchomości, ul. Rondo Mogilskie 1 pok. 229, 31-516 Kraków). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny tej oferty. Tym samym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejsze”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33900
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Jewiarz KreaTech Biuro Wyceny Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122974510
7.3.3) Ulica: ul. Rondo Mogilskie 1 pok. 229
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-516
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23730,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w jego części 9, kwotę w wysokości 2 400,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi natomiast 3 600,00 zł brutto (oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o., aleja Zygmunta Krasińskiego 9/24B, 31-111 Kraków). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny tej oferty. Tym samym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejsze”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w jego części 10, kwotę w wysokości 33 600,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi natomiast 41 440,00 zł brutto (oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o., aleja Zygmunta Krasińskiego 9/24B, 31-111 Kraków). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny tej oferty. Tym samym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejsze”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (9 części) - edycja 6/2025
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.