Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100565/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054899 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684558100
1.5.8.) Numer faksu: 684558102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gubin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6afe1bb-b3c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002516/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odbiór i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta Gubina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W marcu 2021r. zostały zmienione przepisy miejscowe dotyczące gospodarki odpadami na terenie miasta Gubina. Dostosowanie nowych przepisów do wejścia w życie wymaga dłuższego okresu przygotowawczego ze względu na: ustalenie ilości pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny w budynkach wielolokalowych, uzyskania danych ile lokali jest w danej wspólnocie, dokonaniu wizji lokalnej gdzie ustawić pojemniki na zbiórkę selektywną. Trwają prace nad przygotowaniem SWZ do przetargu nieograniczonego dla ww. zadaniaZ uwagi na konieczność zachowania ciągu usługi Zmawiający zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, gdy: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 655813,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa będzie polegała na: 1) odbiorze i transporcie odpadów: niesegregowanych(zmieszanych) 2) segregowanych od mieszkańców (tworzywa sztuczne, papier, szkło,bioodpady) 3) segregowanych (tworzywa sztuczne, papier, szkło, bioodpady) z bezobsługowychPSZOK do Stacji Przeładunkowej Odpadów Lubsku, 4) wyposażeniu we własne pojemniki dogromadzenia odpadów zmieszanych wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz w worki dogromadzenia odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, papier, szkło, odpady ulegającebiodegradacji) nieruchomości jednorodzinnych i małych wspólnot 5) odbiorze i transporcie pozaharmonogramem dodatkowo odpadów komunalnych w przewidywanej ilości do 5 Mg wmiesiącu, 6) Dostarczenie właścicielom nieruchomości: pojemników do zbierania odpadówkomunalnych zmieszanych o pojemności i w ilości: 120 l - 2300 szt., 240 l - 750 szt., 1.100 l -220 szt. Przewiduje się, w ramach umowy zawartej z wykonawcą zwiększenie ilości pojemnikówo 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158319,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158319,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158319,23
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261000423
7.3.3) Ulica: Śląska 36
7.3.4) Miejscowość: Gubin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-620
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158319,23
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2021-05-312021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- "Fara Gubińska jako Centrum Kultury i Komunikacji w Gubinie - Odtworzenie attyki tarasu wieży - etap I"
- "Budowa infrastruktury technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.