Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025870/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055058 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwentaryzacja schematyczna budynków w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 oraz przy ul. Saperów w Grudziądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwentaryzacja schematyczna budynków w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 oraz przy ul. Saperów w Grudziądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58797dbc-9209-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja schematyczna budynków w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 oraz przy ul. Saperów w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem usług określonych przez Zamawiającego oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32840,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32840,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Rafał Tokarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312246429
7.3.3) Ulica: Zielona Wzgórze 20
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32840,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2025 - kontenery prysznicowe, kabiny toaletowe i umywalki polowe, zbiorniki na wodę- 105/2024
- Przeprowadzenie badań hydrologicznych i geologicznych oraz opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej i geologiczno-inżynierskiej dla inwestycji polegającej na budowie kwater składowania odpadów w ZGO
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2025 roku
- Dostawy pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- Dostawy środków dezynfekcyjnych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/95/PN/24
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r. - 99/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia budynków mieszkalnych w instalację gazową wraz z częściami wspólnymi, wewn. instalacją w lokalach tj. CO,CW i inne na terenie 5 nieruchomości
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Miłomłynie
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń zezwalających na wyk. inwestycji "Modernizacja sali wykładowej wraz z szatnią w bud. 3 będącym w zarządzie UCK" oraz nadzór
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.