Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055421 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f549a789-6436-47c5-940c-604a675678b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c31b43c-96f8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337702,09 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kiełbasa śląska - extra kg 4002 Kiełbasa galicyjska krucha kg 603 Kiełbasa podwawelska kg 9004 Kiełbasa wiejska pieczona kg 2505 Kiełbasa jałowcowa kg 2006 Kiełbasa zwyczajna kg 10007 Kiełbasa biała parzona - jelito naturalne kg 6008 Kiełbasa smerfy kg 1009 Kiełbasa dębicka kg 20010 Szynka golonkowa kg 10011 Szynka biała z indyka kg 10012 Mielonka familijna kg 20013 Salceson czarny exstra z ozorkami kg 8014 Łopatka zapiekana kg 20015 Kiełbasa szynkowa kg 30016 Szynka wiejska kg 20017 Schab w majeranku kg 15018 Kiełbasa żywiecka - sucha kg 10019 Schab benedykta kg 16020 Kabanosy wieprzowe - jelito naturalne kg 22021 Kiełbasa tatrzańska sucha kg 5022 Kiełbasa krakowska sucha kg 20023 Kiełbaski frankfurterki kg 10024 Polędwica sopocka – kl. I kg 40025 Ogonówka wędzona parzona kg 20026 Kiełbasa myśliwska kg 5027 Polędwica krotoszyńska kg 10028 Szynka wieprzowa pieczona kl. I kg 10029 Baleron gotowany kg 25030 Polędwica boryny kg 20031 Kiełbasa salami kg 25032 Kiełbasa bydgoska extra - surowa kg 20033 Szynka dębowa kg 20034 Boczek wędzony parzony bez/żeb. kg 140035 Szynka z pieprzem kg 16036 Pasztetowa podwędzana - jelito naturalne kg 30037 Parówki cienkie folia kg 45038 Parówki tradycyjne grube - jelito naturalne kg 35039 Kaszanka cienka - jelito naturalne kg 2540 Kaszanka blok kg 30041 Szynka wieprzowa gotowana w siatce kg 30042 Pasztet zapiekany z indyka kg 28043 Polędwica z indyka kg 10044 Łopatka wieprzowa pieczeniowa surowa b/k i b/s kg 200045 Szynka wieprzowa surowa b/k i b/s, kl. I kg 50046 Karkówka wieprzowa b/k, kl. I kg 100047 Szynka dziadka kg 15048 Schab wieprzowy b/k, kl. I kg 190049 Wątroba wieprzowa kg 15050 Kiełbasa piwna kg 7051 Żołądki wołowe, parzone cienko krojone kg 40052 Smalec wieprzowy w opak. foliowym kg 5053 Golonka wieprzowa z/k przednia kg 80054 Żeberka wieprzowe luksusowe paski, kl. I kg 40055 Polędwiczki wieprzowe kg 20056 Wołowina bez kości extra - kl. I kg 40057 Metka pomorska kg 30058 Szynka konserwowa kg 60059 Pęto tradycyjne kg 1004.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131210-0 - Szynka wędzona
15131230-6 - Salami
15131310-1 - Pasztety
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131410-2 - Szynka
4.5.5.) Wartość części: 286445,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Filet z kurczaka b/s i b/k kg 20002 Noga (cała) z kurczaka kg 13003 Porcje rosołowe z kurczaka kg 10004 Filet z indyka surowy b/s kg 4505 Kurczak świeży kg 1506 Wątróbka drobiowa z kurczaka kg 1507 Skrzydełka świeże z kurczaka kg 508 Golonki z indyka kg 2509 Kaczka świeża tuszka kg 2704.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 62543,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pasztet drobiowy z pieczarkami (110-131g) z samootwieraczem 300kg2 Pasztet drobiowy z pomidorami (110-131g) z samootwieraczem 300kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 9521,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272700,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306365,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272700,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: Źródlana 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272700,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-27 do 2022-04-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58807,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58807,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58807,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58807,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-27 do 2022-04-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9084,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9084,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9084,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9084,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-27 do 2022-04-262021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.