Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077642/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00075657/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00075657/02 - Wynik z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055427 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000678825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-538
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 522 13 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8ac1a0-b4a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006104/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia podczas imprez artystycznych organizowanych w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mokolsztyn.bip.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@mok.olsztyn.pl lub wysyłając korespondencję na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat.6. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.7. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:1) dostępu do swoich danych osobowych,2) do sprostowania swoich danych osobowych,3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 9. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale XXXVIII SWZ, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.371.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w przestrzeni miasta Olsztyna podczas organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie imprez artystycznych w 2021 r. wg szacunkowego zapotrzebowania na realizację usługi stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Ilość i rodzaj imprez, ilości roboczogodzin i ilości pracowników ochrony wskazane w zestawieniu szacunkowego zapotrzebowania na realizację usługi są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) ochronę imprez, a w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa osobom uczestniczącym w imprezie (publiczności, wykonawcom, obsłudze), w tym:a) informowanie o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa określonych przez organizatora lub służby ratownicze;b) informowanie o miejscu punktów pomocy medycznej, gastronomicznych i sanitarnych;c) nadzorowanie bezpiecznego wejścia i wyjścia osób uczestniczących w imprezie;d) niedopuszczenie osób uczestniczących w imprezie do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczności;e) niezwłoczne reagowanie na incydenty i zagrożenia oraz podejmowanie niezbędnych działań zaradczych, w szczególności poprzez informowanie o nich służb porządkowych;f) obserwowanie wszystkich obszarów potencjalnego zagrożenia i przeciwdziałanie nadmiernemu zagęszczeniu osób;g) pilnowanie przestrzegania postanowień regulaminu obiektu i regulaminu imprezy;h) reagowanie na skargi składane przez osoby uczestniczące w imprezie;i) znajomość szczegółowa zabezpieczanego terenu oraz dróg ewakuacyjnych;j) współpracę z innymi służbami, w tym: Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Ochroną Obiektu, służbami medycznymi i ratowniczymi oraz inspekcji sanitarnej;k) uniemożliwienie przedostania się na teren chronionego obiektu osobom nieupoważnionym, w szczególności osobom:- osobie znajdującej się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,- osobie posiadającej broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe,- osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo winny sposób stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego;l) sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do uczestniczenia w imprezie, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwania ich do opuszczenia imprezy;m) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe;n) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;o) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy lub obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwania ich do opuszczenia imprezy;p) usuwania z miejsca przeprowadzenia imprezy osób, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z regulaminem obiektu (terenu) lub regulaminem imprezy;q) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla dóbr powierzonych ochronie oraz osób dopuszczających się czynów zabronionych;2) ochronę mienia składającego się na obiekt, na terenie którego odbywa się impreza oraz innego mienia znajdującego się na terenie obiektu, w tym mienia uczestników imprezy przed kradzieżą lub aktami wandalizmu,3) zapewnienie na każdej imprezie spośród przydzielonych do niej pracowników ochrony jednego pracownika ochrony z apteczką przystosowaną do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, przeszkolonego w zakresie udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy,4) ochronę mienia Zamawiającego podczas czynności przygotowawczych na wskazanych imprezach,5) wyposażenie pracowników ochrony w jednolite umundurowanie i identyfikatory – pracownicy ochraniający daną imprezę powinni posiadać kamizelki w wyróżniających się kolorach,6) wymóg ubrania w cywilne garnitury minimum 6 pracowników ochrony podczas imprez o charakterze takim jak, uroczystości państwowych, akademii lub koncertów galowych, jeśli Zamawiający takie imprezy będzie organizował,7) wyposażenie pracowników ochrony w środki ochrony osobistej, łączności bezprzewodowej oraz inne akcesoria w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeby,8) kontrolę bramek wejściowych (m.in. kontrola biletów, sprawdzanie osób wchodzących, itp.), z uwzględnieniem przepisów dotyczących stanu epidemiologicznego w kraju – Zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid-19 i innych chorób zakaźnych (m.in. sprawdzanie temperatury osób wchodzących, środki ochrony osobistej, itp.),9) w przypadku odwołania obostrzeń związanych z pandemią dotyczących realizacji imprez kulturalnych i powrotu 100% obsadzenia publiczności na poszczególnych imprezach, Wykonawca zapewni obecność na poszczególnych imprezach, które zmienią status z imprezy niemasowej na imprezę masową kierownika ds. bezpieczeństwa.Usługi wykonywane będą zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171) oraz ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2020 poz. 838 z późn. zm.) oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych.Pracownicy ochrony powinni dbać o estetykę wyglądu zewnętrznego, posiadać wysoką kulturę osobistą, rzetelnie, sumiennie i z zaangażowaniem realizować zadania objęte obszarem swojej kompetencji.Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony fizycznej wykonujący obowiązki w ramach realizacji zamówienia:1) byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,2) nie posiadali statusu osób niepełnosprawnych,3) byli zatrudnieni przez wykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę. Wynagrodzenie pracowników ochrony fizycznej stałej musi być skalkulowane w taki sposób, aby uwzględniało co najmniej:1) wysokość minimalnego wynagrodzenia ustalonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 16 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2020 poz. 1596), niezależnie od wymiaru zatrudnienia,2) składową kosztów zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, uwzględniającego wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, w postaci dodatków za pracę w godzinach nocnych.Stosownie do postanowień art. 95 ust. 1 Pzp zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy: osoby wykonujące czynności związane z ochroną fizyczną, tj. planowanie zabezpieczenia osób, obiektów/miejsc wydarzeń i urządzeń; wykonywanie bezpośredniej ochrony życia i zdrowia powierzonych osób; ochronę mienia przed kradzieżą, rabunkiem lub dewastacją; kontrolowanie dostępu do obiektów/miejsc wydarzeń, patrolowanie wyznaczonego obszaru w celu zapobiegania przestępczości, wykroczeniom i innym zdarzeniom zakłócającym bezpieczeństwo i porządek; zatrzymywanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz dla mienia, a także osób rażąco naruszających porządek publiczny; powiadamianie organów prokuratury lub policji o zdarzeniach noszących znamiona przestępstw lub wykroczeń; reagowanie na alarmy, badanie przyczyn zakłóceń porządku oraz, zależnie od okoliczności, nawiązywanie kontaktu z przełożonymi, policją lub strażą pożarną; informowanie odpowiednich władz, instytucji lub służb publicznych o dostrzeżonych nieprawidłowościach, stanowiących zagrożenie dla życia i zdrowia obywateli oraz mienia, a zwłaszcza o zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, a polegających na powtórzeniu podobnych usług.Warunkami udzielenia zamówień będą:1) zabezpieczenie środków na realizację zamówienia w budżecie zamawiającego,2) zaproszenie do udziału w negocjacjach wykonawcy zamówienia podstawowego,3) ustalenie warunków realizacji zamówienia, w tym wysokości wynagrodzenia, umożliwiających zawarcie umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego w SWZ.2. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.3. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.4. Cenę za wykonanie zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie w ochronie imprez artystycznych osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 0
4.3.6.) Waga: 0
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. udowodnią posiadanie ważnej:a) koncesji na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, a w przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej – odpowiedniego ważnego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia działalności w ochronie osób i mienia w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej związanego z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych,3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:a) dwie usługi o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu), których przedmiotem była usługa ochrony fizycznej osób i mienia podczas realizacji wydarzeń artystycznych/kulturalnych/rozrywkowych.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:1) ważnej koncesji na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, a w przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej – odpowiedniego ważnego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia działalności w ochronie osób i mienia w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,2) odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej związanego z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia odpowiadającego kwocie wskazanej w Rozdziale XVI pkt 1 ppkt 2 SWZ,3) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca dołącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę (pełnomocnika) – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,4) pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawcówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) wykonawcyzobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego,2) oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełnianiawarunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ) składa każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,3) do oferty należy dołączyćoświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikać, które usługiwykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w następujących przypadkach:1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkującej uprawnieniem Stron Umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,4) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego – uprawniającej Strony Umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.3. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 2, jest złożenie przez jedną ze Stron Umowy wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę Umowy.4. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których jest mowa w ust. 2, obowiązywać będą od dnia wynikającego z zawartych w tym zakresie aneksów do Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
planowany termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia to 24.06.2021 r., planowany termin zakończenia wykonywania zamówienia to 12.09.2021 r.2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona i dozorowanie w godzinach nocnych obiektów Muzeum Miejskiego Wrocławia"
- Świadczenie w 2025 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2025 roku
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.