Og³oszenie z dnia 2021-05-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00059356/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00065777/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00127182/01 - Wynik z dnia 2021-07-26
Og³oszenie nr 2021/BZP 00055700 z dnia 2021-05-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 95 96
1.5.8.) Numer faksu: +4889 527 95 96 w. 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a095a65e-b4be-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00055700
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003608/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniuprowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji orazwymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).2.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przyu¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3. Dokumentacja postêpowania jest iw trakcie postêpowania bêdzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej:platform±)https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z platformy mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:1) oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31. Mozilla Firefox 26. Opera 18;b) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek;c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.2) pozosta³e wymagania techniczne:a) dostêp do sieci Internetb) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajaxc) w³±czona obs³uga JavaScriptd) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/se) zainstalowany Acrobat Readerf) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy wynosi 150 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.4) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) oferta z³o¿ona przez wykonawcê na portalu, nie jest widoczna dla zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert, b) czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez platformê.2. Informacje dotycz±ce komunikacji za po¶rednictwem Platformy:1) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub w przypadku posiadania konta w Platformie, loguj±c siê, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz uznaje go za wi±¿±cy,2) szczegó³owa instrukcja obs³ugi platformy, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z platformy przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html,3) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu portalu, 4) numer telefonu infolinii technicznej oraz adres e-mail dotycz±cy Platformy: +48 71 787 35 34, pn-pt: 8:00-16:00 e-mail: helpdesk@logintrade.net, Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków w tej sekcji og³oszenia szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot .korespondencji elektronicznej znajduj± siê w §X SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem danych osobowych Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzib± przy ul. Zamkowa 2, 10 – 074 Olsztyn, NIP: 739-020-01-75, REGON: 510989163;2) kontakt z administratorem danych jest mo¿liwy listownie na powy¿szy adres, telefonicznie pod numerem tel. 527-95-96 lub poczt± elektroniczna na adres sekretariat@muzeum.olsztyn.pl. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych pisemnie na adres siedziby administratora danych lub drog± elektroniczn± na adres iod@muzeum.olsztyn.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.370.4.2021;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) przys³uguje Pani/Panu prawo do ¿±dania od administratora danych osobowych:a) dostêpu do swoich danych osobowych,b) ich sprostowania,c) ograniczenia ich przetwarzania lub usuniêcia (przy czym ¿±danie usuniêcia lub ograniczenia spowoduje niemo¿no¶æ realizacji podanych w pkt 3 celów)8) w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa);9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej;10) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane ani te¿ nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP..370.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z 4 (czterech) czê¶ci:1) czê¶æ 1 - druki „muzealne”: a) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 1,2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie. 1) czê¶æ 2 - druki wielkoformatowe: a) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 2, b) czê¶æ 2 zamówienia jest finansowania ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego, 2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie. 1) czê¶æ 3 - druki projektowea) przedmiot zamówienia w czê¶ci 3 jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finasowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”b) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ tabela 3,2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przygotowanie publikacji w postaci e-book
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium ¶rodowiskowe
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie. 1) czê¶æ 4 - banery, rollupy :a) przedmiot zamówienia w czê¶ci 4 jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finansowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”, b) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 4, 2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, którauzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, którauzyskanajwiêksz± ³±czn± punktacjê w kryteriach oceny ofert4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :1) potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1ppkt 1 lit b niniejszej sekcji (ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce ich z³o¿eniem . 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lubmiejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit b niniejszej sekcji(ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ), zastêpuje siê je w ca³o¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy . Termin, o którym mowa w w pkt 2 niniejszej sekcji ( ust. 5 SWZ) stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy nie okre¶li³ ¿adnych warunków udzia³uw postêpowaniu, nie wymaga przed³o¿enia ¿adnych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy tylko w zakresie podstaw do wykluczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sk³ada siê na formularzu ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1A i/lub1B i/lub 1C i/lub 1D do SWZ. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,2) pe³nomocnictwo: a) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,b) zapis pkt 2 lit. a stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego,c) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: - postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania : a) wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 3, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, 4) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) nie dotyczy;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia. Pozosta³e wymagania dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶lono w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono we wzorach umów (za³±cznik nr 4A i 4B do SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-24 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiotowe zamówienie czê¶æ 3 jest wspó³finasowane z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura dzia³ania 1.1.2021-05-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Ró¿ne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci biur i pomieszczeñ oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych na skórê i ¶luzówkê - powtórka
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Us³uga drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- ¦wiadczenie us³ug poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydzia³u Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy czê¶ci
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzieñ 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- US£UGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY S¡DU NAJWY¯SZEGO
- Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Us³uga opracowania graficznego oraz sk³ad, ³amanie, korektê i przygotowanie do druku pisma Samorz±du Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski" w 2025 r.
wiêcej: Us³ugi projektów graficznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.