eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie



Og³oszenie z dnia 2021-07-26


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00127182 z dnia 2021-07-26

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 95 96

1.5.8.) Numer faksu: +4889 527 95 96 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a095a65e-b4be-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00127182

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003608/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00055700/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP..370.4.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
2. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z 4 (czterech) czê¶ci:
1) czê¶æ 1 - druki „muzealne”:
a) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 1,
2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25635,50 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
1) czê¶æ 2 - druki wielkoformatowe:
a) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 2,
b) czê¶æ 2 zamówienia jest finansowania ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego,
2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16170,73 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
1) czê¶æ 3 - druki projektowe
a) przedmiot zamówienia w czê¶ci 3 jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finasowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”
b) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ tabela 3,
2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 139907,48 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug poligraficznych polegaj±cych na przygotowaniu do druku, wykonaniu druku oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu publikacji i materia³ów promocyjnych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
1) czê¶æ 4 - banery, rollupy :
a) przedmiot zamówienia w czê¶ci 4 jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finansowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”,
b) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 4,
2. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ CPV: 79.82.30.00-9 - Us³uga drukowania i dostawy, 79.82.25.00-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17146,50 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23352,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72249,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23352,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONStudio Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898868

7.3.3) Ulica: ul. Kanta 17/106

7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-691

7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23352,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2041,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3102,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3102,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wydawnicza ELSET El¿bieta Skóra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 050 70 34

7.3.3) Ulica: Lipowa 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-065

7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Us³uga nadruku


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 92209,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 176037,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103412,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA SIL VEG DRUK S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767

7.3.3) Ulica: NIEGOLEWSKICH 12

7.3.4) Miejscowo¶æ: LUBLINIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 103412,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

wszystkie z³o¿one oferty na realizacjê zamówienia podlega³y odrzuceniu

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dotyczy sekcji VIII 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
czê¶æ 3 - 35 miesiêcy od dnia podpisania umowy, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ do dnia 30.04.2023 r.
2021-07-26 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.