Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279440/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ugbrzeziny.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b274bd8-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000794/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Wymiana źródeł ciepła na terenie gminy Brzeziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 04 -IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 04 -IV.4 Zmniejszenie emisji zanieczyszczeń.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.40.2021.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 881040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych i prac mających na celu realizację inwestycji polegającej na dostawie, montażu
i uruchomieniu kotłów na gaz płynny i ziemny na terenie Gminy Brzeziny, która jest realizowana w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
4.2.1. w zakresie kotłów na gaz płynny:
1) wykonania projektów modernizacji kotłowni dla wszystkich instalacji,
2) dostawę i montaż 18 sztuk kotłów na gaz płynny,
3) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotła c.o. na paliwo stałe;
4) wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
5) montaż zbiornika na gaz płynny,
6) montaż kotła na gaz płynny,
7) montaż zasobnika c.w.u.,
8) montaż regulatora pogodowego,
9) weryfikacja i dostosowanie lub wykonanie układu powietrzno spalinowego i układu wentylacji,
10) podłączenie do istniejącego układu hydraulicznego c.o. oraz zasobnika cwu,
11) montaż filtroodmulnika do c.o.,
12) podłączenie zasilania elektrycznego,
13) zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
14) wykonanie przepustów w miejscach przejść tras przewodów przez ściany, dach lub inne przeszkody,
15) uszczelnienie przepustów,
16) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
17) uruchomienie układu i regulacje,
18) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła na gaz płynny wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
19) wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.2. w zakresie kotłów na gaz ziemny:
1) wykonania projektów modernizacji kotłowni dla wszystkich instalacji oraz projektów przyłączy gazowych (przejście wymaganego procesu administracyjnego) dla instalacji.
2) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotła c.o. na paliwo stałe;
3) wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
4) wykonanie przyłącza gazu ziemnego,
5) dostawę i montaż 5 sztuk kotłów na gaz ziemny,
6) montaż zasobnika c.w.u.,
7) montaż regulatora pogodowego,
8) weryfikacja i dostosowanie lub wykonanie układu powietrzno spalinowego i układu wentylacji,
9) podłączenie do istniejącego układu hydraulicznego c.o. oraz zasobnika cwu.,
10) montaż filtroodmulnika do c.o.,
11) podłączenie do przyłącza gazu ziemnego,
12) podłączenie zasilania elektrycznego,
13) zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
14) wykonanie przepustów w miejscach przejść tras przewodów przez ściany, dach lub inne przeszkody,
15) uszczelnienie przepustów,
16) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
17) uruchomienie układu i regulacje,
18) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła na gaz płynny wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
19) wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.3. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizje lokalne obiektów w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztów, ryzyka i wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze
i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano-wykonawczych jak również przygotowania projektu.
4.4. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w PFU, który stanowi (załącznik nr 1 do SWZ) integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984731,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062874,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984731,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD Krzesińscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360003186
7.3.3) Ulica: Kozietulskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984731,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.