Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00550394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00572260/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wybór Wykonawcy zadania pn. „Rewitalizacja budynku administracyjnego Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór Wykonawcy zadania pn. „Rewitalizacja budynku administracyjnego Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2765cc-ad63-4882-9f52-a073d14e770c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja budynku administracyjnego Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7 – roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.395.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Renowację elewacji budynku Urzędu Miasta Plac Słowiański 7 wraz z obróbkami blacharskimi
tj. roboty budowlane na czynnym budynku administracyjnym w ramach ww. zadania inwestycyjnego w branży budowlanej i elektrycznej, polegające m.in. na wykonaniu: renowacji elewacji wraz z obróbkami blacharskimi, izolacji ścian fundamentowych, robót brukarskich, robót dekarskich, robót wynikających z przepisów p.poż.
1.2. Pełnienie nadzoru konserwatorskiego i archeologicznego nad realizacją inwestycji.
1.3. Dostawę i montaż tablicy informacyjnej z oznaczeniem słownym i logo Polskiego Ładu. Tablicę należy wykonać zgodnie z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz ze wzorem przedstawionym w załączeniu.
1.4. Przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru prac konserwatorskim bez uwag.
2. Realizacja podzielona na 2 etapy:
1) Etap 1 – wykonanie co najmniej 50% wartości zamówienia,
2) Etap 2 – wykonanie pozostałej części zamówienia (zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego)
UWAGA:
Izolacje ścian fundamentowych należy wykonać do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy oraz całość prac koordynować z Wykonawcą remontu wnętrza podwórzowego Urzędu Miasta –teren pomiędzy budynkami Plac Słowiański 8 i Plac Słowiański 7 (przedmiotowe zamówienie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ zawarty jest w : „Dokumentacji”: projekt techniczny architektoniczno – budowlanym, projekt techniczny – branża elektryczna STWiORB – Rozdział 4 swz; projekcie umowy – Rozdział 3 swz, zadanie uzyskało Decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków „pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku” nr 863/2024 z dnia 24.09.2024r. i jest w trakcie uzyskiwania „decyzji pozwolenia na budowę”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45421120-1 - Instalowanie progów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45442110-1 - Malowanie budynków
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71351914-3 - Usługi archeologiczne
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71351912-9 - Usługi stratygraficzno-geologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3634103,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3746580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3634103,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna C. "PIONIER" Iwona Wein, Wojciech Piszczałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6911838314
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3634103,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-30INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania pn.:"Przebudowa ul. Iwaszkiewicza w Legnicy".
- Zakup koparko-ładowarki
- Modernizacja oświetlenia płyty głównej stadionu poprzez wymianę lamp na LED.
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego" trzy części
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.