Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00031995/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24 (po zmianach)
- 2022/BZP 00033300/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 77456 25 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia?searchText=Opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8854663b-7cff-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031995/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/3/ORG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Trzy fabrycznie nowe, homologowane kołowe ciągniki rolnicze, tego samego typu i modelu, o masie własnej w zakresie 1000 ÷ 1700 kg, z napędem na 4 koła, napędzane silnikiem spalinowym o mocy znamionowej w zakresie 25 ÷ 35 kW, wyposażone w klimatyzowane kabiny operatora.
2. Osprzęt kompatybilny z ww. ciągnikami:
a) ładowacz czołowy z łyżką do materiałów sypkich i systemem szybkiego mocowania łyżki oraz przeciwwagą, zamontowany do jednego z ww. ciągników -1 szt.
b) aerator pasywny z tylnym wałem ugniatającym -1 szt.
c) pług do odśnieżania -2 szt.
d) zamiatarka walcowa z napędem hydraulicznym -2 szt.
e) glebogryzarka -1 szt.
f) kosiarka bijakowa -2 szt.
g) piaskarka komunalna -2 szt.
h) kosiarka międzyosiowa -2 szt.
i) dmuchawa ciągnikowa -2 szt.
j) przyczepa ciągnikowa homologowana -2 szt.
3. Ciągniki i przyczepy muszą posiadać wyposażenie wymagane aktualnymi przepisami, umożliwiające dopuszczenie do ruchu oraz dokumenty niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdów.
4. Oferowane ciągniki rolnicze nie mogą być prototypami i muszą pochodzić z produkcji seryjnej z zastosowaniem głównych podzespołów, w szczególności silnika napędowego i homologowanej kabiny, tej samej marki co ciągniki.
5. Dostarczone ciągniki rolnicze i wszystkie ww. urządzenia muszą być wykonane wyłącznie z nowych części, w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej, potwierdzony deklaracją zgodności WE i oznaczeniem CE (Conformité Européenne) na wyrobie oraz muszą być przystosowane do eksploatacji w warunkach klimatycznych Polski, w tym do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym i wentylowanym.
6. Nie dopuszcza się pojazdów oraz osprzętu wykorzystywanego do celów demonstracyjnych.
7. Wymagany rok produkcji nie wcześniejszy niż 2021.
8. Okres gwarancji na ciągniki:
- 60 miesięcy lub 5000 godzin pracy od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.
9. Okres gwarancji na wszystkie urządzenia, stanowiące osprzęt ciągników, wymienione w pkt.3.2 ppkt.2 lit a-j):
- 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku skomplikowanej awarii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984077,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984077,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984077,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAROL Mariola Gruner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910136008
7.3.3) Ulica: OLESKA 141 B
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
jakie przetargi wygrała firma
GRUNER MARIOLA "MARPOL" Mariola Gruner
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984077,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
- Zakup ciągnika z osprzętem
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.