Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00507914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2023/BZP 00036404/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowej na terenie gminy Stary Brus, powiat włodawski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁODAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825721510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwlodawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowej na terenie gminy Stary Brus, powiat włodawski.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e23c9b1a-7f7f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022819/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa dróg oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowej w ramach operacji "Scalanie gruntów wsi Nowy Brus, Stary Brus, Laski Bruskie w gminie Stary Brus"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania – Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa”– objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Skarbu Państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.2.14.2022.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Budowa dróg z płyt betonowych ażurowych nr: VIIIb w Starym Brusie (dz. ew. 550 i 508, obręb Stary Brus), IX w Starym Brusie (dz. ew. 329, 386, 402, 463, obręb Stary Brus), Xa w Starym Brusie (dz. ew. 386, obręb Stary Brus), Xb w Starym Brusie (dz. ew. 386, obręb Stary Brus), o łącznej długości ok 2,4 km.b) Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej o nr: III w Starym Brusie (dz. ew. 133, obręb Stary Brus), IVa w Starym Brusie (dz. ew. 183, obręb Stary Brus), IXa w Starym Brusie (dz. ew. 329, obręb Stary Brus), o łącznej długości ok. 1,1 km.
c) Budowa 3 zjazdów o nawierzchni bitumicznej z dróg gminnych (drogi nr II, IVa i IXa w Starym Brusie) do drogi wojewódzkiej 818 (dz. ew. 132, 150, 183, 329, obręb Stary Brus).
Podstawą wykonania robót budowlanych są: decyzja o pozwoleniu na budowę, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny.
Z uwagi na no, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej. W trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 2364408,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Budowa dróg z płyt betonowych ażurowych o nr: III w Laskach Bruskich (dz. ew. 143 i 176, obręb Laski Bruskie), IV w Laskach Bruskich (dz. ew. 140, obręb Laski Bruskie) o łącznej długości ok. 2,1 km.b) Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej o nr I w Laskach Bruskich (dz. ew. 138, obręb Laski Bruskie), o długości ok. 0,4 km.
c) Przebudowa drogi o nawierzchni tłuczniowej o nr IIIa w Laskach Bruskich (dz. ew. 142 i 143, obręb Laski Bruskie), o długości ok. 0,8 km.
d) Poprawa parametrów melioracji szczegółowej – Rów nr I o długości ok. 1,4 km.
Podstawą wykonania robót budowlanych są: decyzja o pozwoleniu na budowę, przyjęte zgłoszenia zamiaru wykonania robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny oraz dokumentacja kosztorysowa. U W A G A:
Z uwagi na no, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej.
W trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1431745,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu w zakresie Części 1 przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a które podano przed otwarciem ofert w trybie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2660000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3686885,66 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu w zakresie Części 2 przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a które podano przed otwarciem ofert w trybie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1630000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700894,98 PLN
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, położonego we Włodawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porębie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.