Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/15/TP/2023 - System nadzorowania SPP w Opolu wraz z obsługą serwisową parkometrów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8333351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/15/TP/2023 - System nadzorowania SPP w Opolu wraz z obsługą serwisową parkometrów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26136c9-7720-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/15/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Ogólne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej parkometrów dostarczonego systemu.
3.1.2. Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 30 minut od zgłoszenia awarii, a sama awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później jednak, niż w ciągu 1h 30min w czasie działania SPP, a w przypadku skomplikowanej awarii, wymagającej wymiany części parkometru - do 6 godzin.
3.1.3. Wykonawca powinien się wykazać wiedzą i doświadczeniem poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 usług polegających na serwisowaniu urządzeń do wnoszenia opłaty za postój, tzw. parkometrów, o wartości co najmniej 400 tys. zł netto każda.
3.1.4. Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
a) dokonywania zmian oprogramowania lub modernizacji urządzeń w celu dostosowania do zmian przepisów prawa lokalnego lub krajowego bez prawa roszczenia zmiany wynagrodzenia,
b) zorganizowania serwisu zapewniającego stałą gotowość operacyjną parkometrów oraz oprogramowania komputerów niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania SPP.
3.1.5. Termin rozpoczęcia usługi serwisowej systemu nadzorowania SPP: 1 stycznia 2024 r. godz. 00:00.
3.1.6. Okres realizacji usług serwisowych wynosi 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia usługi serwisowej systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania.
(numeracja zgodnie z SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836331,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836331,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836331,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBS Computergraphik Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290009146
7.3.4) Miejscowość: Błonie
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część dotycząca prac na ulicy przy urządzeniach w zakresie: wymiany podzespołów, reakcji na zgłoszenia serwisowe.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MBS COMPUTERGRAPHIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MBS COMPUTERGRAPHIK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836331,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - III termin
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- Dostawa wraz z inst. analizatora sorpcji gazów do pom. pow. właściwej i rozkładu wielkości porów w ram. projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrównoważonej produkcji"
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jędrzejowie w ramach konkursu "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.