Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301586/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000733553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 36
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 678 41 56
1.5.8.) Numer faksu: 43 678 41 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp@poddebice.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.poddebice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poddebice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach w ramach programu „Laboratoria przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514039f3-5687-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300651/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301586/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Dostawa sprzętu elektronicznego, sprzętu audio-video, pomocy i materiałów dydaktycznych.Zaoferowane przez Wykonawcę wyposażenie, w tym sprzęt AGD powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne, bez wad, gotowe do użycia, dopuszczone do obrotu na terenie kraju, odpowiadać wymaganiom Polskich Norm oraz posiadać ocenę zgodności wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE oraz być oryginalnie pakowany przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. Objęte minimum 24 miesięczną gwarancją.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usług towarzyszących dostawie wyposażenia, takich jak wszelkie prace przygotowawcze, w tym, jeżeli zachodzi konieczność - dokonanie niezbędnych pomiarów, transportu, ubezpieczenia, rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz montażu, instalacji i rozmieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elementów zestawu drukarki 3D i laptopa. Wykonawca zobowiązuje się do jego wdrożenie w placówce (kalibracja, ustawienia) oraz do przeszkolenia pracownika do jego obsługi.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik Nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko
4.5.5.) Wartość części: 186178,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Dostawa wyposażenia do klasopracowni (meble i narzędzia).Zaoferowane przez Wykonawcę wyposażenie, powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne, bez wad, gotowe do użycia, dopuszczone do obrotu na terenie kraju, odpowiadać wymaganiom Polskich Norm oraz posiadać ocenę zgodności wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE oraz być oryginalnie pakowany przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. Objęte minimum 24 miesięczną gwarancją.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usług towarzyszących dostawie wyposażenia, takich jak wszelkie prace przygotowawcze, w tym, jeżeli zachodzi konieczność - dokonanie niezbędnych i pomiarów, transportu, ubezpieczenia, rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz montażu, instalacji i rozmieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy wszystkich elementów mebli.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach, ul. Polna 36.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik Nr 7.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33735100-2 - Gogle ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39113200-9 - Taborety
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151200-7 - Stoły robocze
39173000-5 - Meble do przechowywania
39290000-1 - Wyposażenie różne
42600000-2 - Obrabiarki
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230681,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55822,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330708,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55822,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55822,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.