Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Geotermia Poddębice Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731426010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 17A
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.zych@geotermia.poddebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://geotermia.poddebice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednoosobowa spółka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dcaa6d8-381b-4481-ae5f-71cab88cf188
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dcaa6d8-381b-4481-ae5f-71cab88cf1883.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
ezamowienia - https://ezamowienia.gov.pl/;
poczty elektronicznej, email: geotermiapoddebice@wp.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (oznaczeniem postępowania Zamawiającego – GP/720/2025; BZP, TED lub ID postępowania z ezamowienia, ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Ofertę oraz oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP/720/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 415187,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy ul. Mickiewicza 19.
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
Ziemia okrzemkowa (materiał filtracyjny) F50 lub równoważna, kalcynowana sodą, w workach 20 kg, w ilości 47 000 kg,
4.2.6.) Główny kod CPV: 24311160-6 - Krzemki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy ul. Mickiewicza 19.2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
1) Sól tabletkowana do elektrochemicznego wytwarzania chloru, do zmiękczaczy wody i do elektrolizerów – chlorek sodu, posiadająca Atest Higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny w ilości 17 000 kg;
2) Korektor pH minus na bazie kwasu siarkowego, stężenie kwasu siarkowego 35-50.%. oraz inhibitory przeciwko korozji, preparat zgłoszony do Inspektora ds. Substancji Chemicznych, do korekty pH wody w basenach kąpielowych, posiadający Atest Higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny, w opakowaniach po 30kg. - w ilości 18 200 kg;
3) Koagulant - środek koagulujący, nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl obowiązujących przepisów. Zawiera aluminium chlorhydrate w ilości 5-15% – środek do klarowania wody basenowej, w ilości 10 kg;
4) Korektor pH plus – oparty na wodorotlenku sodu o jego zawartości min 35%, do podwyższania wartości pH wody w basenie, w ilości 10 kg;
5) Podchloryn sodu - płynny, stabilizowany, okres ważności min 3 m-ce, przeznaczony do dezynfekcji wody basenowej i pitnej oraz powierzchni (Kat. I gr. 2,4,5) – działanie bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych. Zawartość aktywnego chloru minimum 15% płynny roztwór przeznaczony do dezynfekcji wody basenowej i pitnej oraz powierzchni mającej kontakt z żywnością i środkami żywienia zwierząt, w opakowaniach 25-35 kg, w ilości 1 800 kg;
6) Neutralizator podchlorynu – tiosiarczan sodowy Stop Chlor - zawartość tiosiarczanu sodu min 95% , w ilości 10 kg;
7) Neutralizator korektora pH minus - Plus pH granulat - zawierający ciężki węglan sodu o zawartości min. 95%, w ilości 10 kg;
8) Środek przeciw glonom (zawartość substancji czynnej min. 30%) Środek do zwalczania glonów, bakterii i grzybów zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, zawierający min. 30% amin czwarotrzedowych. Produkt powinien działać skutecznie na bakterie coli, gronkowca złocistego i Legioneli, w ilości 120 kg.
9) Tabletki do pomiaru chloru wolnego do urządzenia firmy Palintest - 3 500 szt.
10) Tabletki do pomiaru chloru całkowitego do urządzenia firmy Palintest – 1 500 szt.
11) Tabletki do pomiaru odczynu ph wody do urządzenia firmy Palintest – 2 500 szt.
12) Alkalitix lub równoważny, Zasadowy preparat dezynfekujący oparty na aktywnym chlorze (działanie bakterio, grzybo i wirusobójcze) przeznaczony do dezynfekcji powierzchni oraz do dezynfekcji linii brzegowej (zapis o tym powinien znajdować się z pozwoleniu na wprowadzenie do obrotu lub jego załączniku) w opakowaniach 5 kg, 10 kg
13) Randtix lub równoważny, płynny koncentrat zasadowy do czyszczenia linii wodnej, preparat zawiera wodorotlenek sodu, glikole, izoproanol w opakowaniach po 5 kg w ilości 10 kg
14) Chloraminex lub równoważny – preparat dezynfekcyjny oparty na dwutlenku chloru, przeznaczony do usuwania bakterii i THM zgodnie z pozwoleniem na obrót, w ilości 5 kg
15) Kwas cytrynowy, zawartość min. 95%, w ilości 75 kg
16) Steltix lub równoważny, środek do czyszczenia i pielęgnacji metali szlachetnych ze spryskiwaczem, zawierający odaromatyzowne węglowodory alifatyczne w opakowaniach 500 ml – 1l, w ilości 20 litrów
17) Tixanit, lub równoważny, środek odkamieniająco – czyszczący (nie zawierający kwasu solnego, siarkowego i azotowego) w opakowaniach 5 kg , w ilości 70 kg
18) Elektrolit CLE prominent - elektrolit do sondy chloru wolnego - odpowiedni do sondy firmy Prominent - 3 szt.
19) Elektrolit CTE do sondy chloru całkowitego – 2 szt.
20) Kwas fosforowy 25% w ilości 2 kg
21) Tixanit ultra lub równoważny środek odkamieniająco – czyszczący (nie zawierający kwasu solnego, siarkowego i azotowego) o wzmocnionym działaniu w opakowaniach 5 kg, w ilości 90 kg
22) Pad do packi biały/beż, szerokość ok. 11 cm – 12 cm, długość 24 cm – 26 cm- 130 szt.
23) Packa na kij do padów - 5 szt.
24) 3M włóknina ścierna Scotch-Brite 07903 w rolce 150 mm x 115 mm lub równoważna - 5 szt.
25) Mocznik granulowany techniczny, KAT. 1 w opakowaniach 25 kg - 6 000 kg
26) Sonda do pomiaru pH wody basenowej Prominent PHES 112 SE – 5 szt.
27) Sonda do pomiaru Redox Prominent RHES-Pt-SE – 5 szt.
28) Membrana do sondy chloru wolnego Prominent CLE – 5 szt.
29) Membrana do sondy chloru całkowitego Prominent CTE – 4 szt.
30) Roztwór buforowy pH 4.0 poj. 50 ml. Prominent – 1 szt.
31) Roztwór buforowy pH 7.0 poj. 50 ml. Prominent – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24311411-1 - Kwas siarkowy
24312220-2 - Podchloryn sodowy
14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
2) uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany treści umowy mogą być dokonane w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub na podstawie innych przepisów ustaw jakie zaczną obowiązywać po zawarciu niniejszej umowy, a ponadto wynikać z następujących okoliczności:1) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy jeżeli mają wpływ na postanowienia umowy w tym w szczególności:
a) zmiany stawki podatku VAT;
b) zmiany stawki podatku akcyzowego;
jeżeli mają wpływ na postanowienia umowy, w tym w szczególności gdy w trakcie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego (na przedmiot umowy); w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone lub zmniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie zmieniona stawka podatku. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku będzie kwota ceny netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku;
3) zmiany, o których mowa w § 6 (dotyczących podwykonawców),
4) ze zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, stosownie do art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Przebudowa oświetlenia drogowego ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.