Og³oszenie z dnia 2021-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00079076/01 - Wynik z dnia 2021-06-10
Og³oszenie nr 2021/BZP 00057228 z dnia 2021-05-18 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CHROMATOGRAFU JONOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Legionowa 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857408587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CHROMATOGRAFU JONOWEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e47a716a-b79d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00057228
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa chromatografu jonowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: Platformy Zakupowej Marketplanet https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi@wsse.bialystok.pl 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub przy pomocy poczty elektronicznej: przetargi@wsse.bialystok.pl Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje, przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej musz± zawieraæ w tytule wiadomo¶ci numer referencyjny sprawy, której ona dotyczy (ZP.272.4.2021). 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl, 4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf; 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc, xls, jpg. 7. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê Zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.8. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji okre¶la równie¿ Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. 9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy Zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.14. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Podlaski Pañstwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bia³ymstoku (adres: 15-099 Bia³ystok, ul. Legionowa 8); 2) w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku funkcjonuje inspektor ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, w nastêpuj±cy sposób: a) listownie na adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 8, 15-099 Bia³ystok; b) poprzez e-mail: sekretariat@wsse.bialystok.gov.pl; c) telefonicznie: (85) 740 85 41, 2) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na podstawie art. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± PZP”; 3) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; ponadto dane osobowe bêd± opublikowane na stronie internetowej prowadzonego postêpowania i w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, je¶li taki obowi±zek bêdzie wynika³ z ustawy PZP; (Uwaga: organy publiczne, które mog± otrzymywaæ dane osobowe w ramach konkretnego postêpowania zgodnie z prawem Unii lub prawem pañstwa cz³onkowskiego, nie s± uznawane za odbiorców); 4) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby/podmiotu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 6) w odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) osoba/podmiot podaj±cy dane osobowe posiada: a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osobie/ podmiotowi podaj±cemu dane osobowe nie przys³uguje: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA CHROMATOGRAFU JONOWEGO” na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami ilo¶ciowymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi w za³±czniku nr 1.1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów procentowych w branych pod uwagê kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne (Pojemno¶æ i ci¶nienie robocze kolumny anionowej , Pojemno¶æ i ci¶nienie robocze kolumny kationowej , Dok³adno¶æ (powtarzalno¶æ) przep³ywu, Termostatowanie kolumn)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Inne (gwarancja i termin dostawy)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ), 2) Za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ), 4) pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, 5) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie z zapisami okre¶lonymi w pkt. 5-6, 2) oferta musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, 3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych, 4) wype³niaj±c Formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 5) O¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ sk³adane s± przez Wykonawców wspólnie, z wyj±tkiem o¶wiadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ), które sk³adane jest przez ka¿dego z Wykonawców oddzielnie6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. 1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zachowaniu rycza³towego charakteru ceny wynikaj±cej z oferty, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, dotycz±ce np. braku przygotowania miejsca realizacji zamówienia, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny spowodowane przez si³ê wy¿sz±, czyli zdarzenia zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani zapobiec, w szczególno¶ci wojna, stan wyj±tkowy, stan epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, powód¼, po¿ar czy te¿ zasadnicza zmiana sytuacji spo³eczno-gospodarczej, 3) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, spe³niaj±cy wszystkie warunki okre¶lone w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania jego produkcji (lub jego elementów) przez producenta, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, 4) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, o lepszych parametrach, wydajno¶ci i jako¶ci w stosunku do warunków okre¶lonych w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania produkcji przez producenta przedmiotu zamówienia pierwotnie oferowanego (lub jego elementów), co bêdzie potwierdzone stosownym pismem, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, 5) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy. 2. Je¿eli wskutek si³y wy¿szej, o której mowa w pkt 2, która¶ ze stron nie bêdzie mog³a wykonywaæ swoich obowi±zków umownych w ca³o¶ci lub w czê¶ci, niezw³ocznie powiadomi o tym drug± stronê. W takim przypadku strony uzgodni± sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwi±zana za porozumieniem stron. 3. Zmiany niedotycz±ce istotnych postanowieñ umownych, np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna bêdzie zmiana danych teleadresowych jednej ze stron okre¶lonych w umowie, nast±pi± poprzez przekazanie pisemnego o¶wiadczenia przez stronê, której zmiany dotycz±, drugiej stronie. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, jest zaistnienie sytuacji dopuszczaj±cej zmianê oraz z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnego aneksu (za wyj±tkiem postanowieñ §5 ust. 3 i bêd± mo¿liwe w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-24
2021-05-18 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie projektów sta³ej organizacji ruchu z podzia³em na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Bia³ostockiej w Bia³ymstoku wraz z budow± i przebudow± infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z monta¿em instalacji systemu kontroli dostêpu KD wraz z integracj± systemów teletechnicznych w budynku Bia³ostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.