eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówPrzygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001200534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5-namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979dcdef-8de6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00507708/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.137.2023.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przygotowania i wydawania ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie ciepłych posiłków dla uczniów w pomieszczeniu przygotowanym przez Wykonawcę (stołówce) – znajdującym się w odległości nieprzekraczającej 500 metrów od Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczenia (stołówki), w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki dla uczniów, posiadającego odpowiedni sprzęt, umożliwiający realizację zamówienia, utrzymanego w należytej czystości - zgodnie z zasadami bhp; wyposażonego w stoliki i krzesła dla spożywających posiłki, naczynia, sztućce.
2) przez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad, który powinien zawierać ze względu na potrzeby rozwojowe dzieci: jeden raz w tygodniu obowiązkowo rybę pod różną postacią, dwa razy w tygodniu porcje mięsa smażonego, np. kotlet drobiowy, schabowy, mielony itp., w pozostałe dni dania jarskie (np. zupa, naleśniki, pierogi) i mięso duszone; posiłek powinien być urozmaicony różnymi dodatkami – ziemniaki, ryż, kasza, kluski, makaron; posiłek powinien być urozmaicony dużą ilością surowych warzyw lub owoców.
Posiłki powinny być: różnorodne, niepowtarzalne - w ciągu 2 tygodni, sporządzone tak, aby wartość kaloryczna i odżywcza spełniały wymogi dla dzieci i młodzieży, sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie i posiadających aktualne terminy ważności.
3) przewidywana szacunkowa ilość wydanych posiłków dziennie wynosi 74 szt. Przez cały okres realizacji zamówienia szacunkowa ilość wydanych posiłków wynosi 7.326 szt. Ilość posiłków będzie ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego – stosownie do liczby chętnych do żywienia uczniów zgłaszanych przez rodziców Zamawiającemu.
4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania zasad HACCP oraz do przechowywania próbek żywieniowych przez 48 godzin pobieranych zgodnie z obowiązującą procedurą.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, aby posiłki były w uzasadnionych przypadkach przygotowywane w formie bezglutenowej lub zgodnie z zaleceniami dietetycznymi.
6) zamówienie będzie realizowane przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz dodatkowych dni wolnych ustanowionych przez dyrektora szkoły – zgodnie z załączonym harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ). Posiłek powinien być przygotowany na godzinę 11.30 i wydawany do godziny 12.00.
7) Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu w pierwszym dniu tygodnia jadłospis na cały tydzień.
8) rozliczenie za przygotowane i wydane posiłki będzie dokonywane na podstawie faktury Vat (rachunku) płatnej przez Zamawiającego do 7 dni od jej dostarczenia. Podstawą do wystawienia faktury będzie karta wydanych uczniom posiłków (załącznik nr 4 do SWZ).
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95238,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95238,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 007003473; NIP: 754 20 98 163

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 4

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-071

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95238,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-08 do 2024-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.