Og³oszenie z dnia 2022-02-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00323322/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00337721/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pa³acowo-Parkowym w M³ochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pa³acowo-Parkowym w M³ochowie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b455fe42-6182-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00057282
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004069/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Przebudowa Oficyny Zachodniej w Parku w M³ochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Etap I: Renowacja Oficyny zachodniej w zespole pa³acowo – parkowym w M³ochowie”, realizowany jest w ramach RPO WM 2014-2020, Dzia³anie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00323322/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.26.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pa³acowo-Parkowym w M³ochowie, realizowana w ramach projektu pn. „Zmiana sposobu u¿ytkowania wraz z przebudow± pa³acu i oficyny zachodniej w zespole pa³acowo – parkowym przy ul. Ks. Bronis³awa Markiewicza 4 w M³ochowie na obiekty o funkcji wypoczynkowo – gastronomicznej z zapleczem noclegowym – pokoje go¶cinne wraz z instalacjami wewnêtrznymi: wodn±, kanalizacyjn±, ciepln± – kot³ownia gazowa, elektryczn± oraz budow± drogi wewnêtrznej i chodników – Etap I: Renowacja Oficyny zachodniej w zespole pa³acowo – parkowym w M³ochowie”, realizowanego w ramach RPO WM 2014-2020, Dzia³anie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe, zgodnie z umow± o przyznaniu dofinansowania nr RPMA.05.03.00-14-g820/20.
Projekt przewiduje renowacjê i adaptacjê historycznego obiektu zabytkowego oficyny zachodniej w M³ochowie w celu zachowania dotychczasowych funkcji obiektu zabytkowego, a tak¿e nadania mu nowych funkcji u¿ytkowych.
2. Projekt nr RPMA.05.03.00-14-g820/20 realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V – Gospodarka przyjazna ¶rodowisku, Dzia³anie 5.3 – Dziedzictwo kulturowe.
3. Zakres prac obejmuje m in.:
1) wprowadzenie nowych ¶cianek dzia³owych;
2) przekucie ¶cian i posadzek dla instalacji co, cw, elektrycznych oraz wentylacyjnych;
3) wymianê pokrycia dachu;
4) roboty zwi±zane z wykonaniem nowych izolacji – osuszanie budynku;
5) wzmocnienie i hydroizolacja pionowa murów fundamentowych;
6) wykonanie hydroizolacji poziomej;
7) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej;
8) wykonanie nowych tynków i warstw malarskich;
9) prace izolacyjne (termiczne, przeeciwilgociowe, akustyczne);
10) wykoñczenie wnêtrz i wyposazenie ogólnobudowlane;
11) wykonanie nowego szybu windowego (rozbiórka czê¶ci stropu);
12) przebudowê klatki schodowej;
13) docieplenie i wykonanie elewacji budunku;
14) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
15) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: instalacje wodociagowe, co, cwu, gazowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji;
16) przygotowanie terenu;
17) roboty rozbiórkowe;
18) roboty sieciowe zewnêtrzne: sieæ wodoci±gowa (wraz z wykonaniem przy³acza wodociagowego), kanalizacji sanitarnej (wraz z przebudow± istniejacego przykanalika sanitarnego);
19) roboty drogowe (dojazdy do budynku, parking samochodów osobowych, chodniki i opaski wokó³ budynku).
4. Szczegó³owy zakres prac zosta³ wyszczególniony w projecie budowlano-wykonawczym; zamiennych rysunkach rzutu parteru i piêtra, przedmiarach robót, szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektowanych postanowieniach umowy – stanowi±cych za³±czniki
do SWZ.
5. Ponadto do zadañ Wykonawcy nale¿eæ bêdzie przygotowanie niezbêdnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i z³o¿enie w imieniu Zamawiaj±cego zawiadomienia o zakoñczeniu budowy lub odpowiednio z³o¿enie wniosku o wydanie pozwolenia na u¿ytkowanie.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e otrzyma³ zgodê ze strony Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na zmianê uk³adu pomieszczeñ oraz zmianê kompozycji elewacji pó³nocnej poprzez powiêkszenie obecnie istniej±cego otworu drzwiowego i wstawienie nowych drzwi. Zgoda wraz z rysunkami zamiennymi stanowi± za³±czniki do SWZ.
7. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesiêcznej gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady licz±c od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia tj. czynno¶ci na terenie budowy w zakresie robót dekarskich, termomodernizacyjnych w zakresie elewacji, ocieplenia, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
9. Ilekroæ w tre¶ci niniejszej SWZ w zakresie dotycz±cym opisu przedmiotu jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne”. Przyjête typy materia³ów i urz±dzeñ zosta³y u¿yte wy³±cznie przyk³adowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien okre¶liæ ich parametry, celem wykazania, ¿e spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, szczególnie w odniesieniu do parametrów technicznych materia³u budulcowego, jako¶ci, wymiarów, odporno¶ci, klasy wszystkich elementów wykoñczeniowych zewnêtrznych i wewnêtrznych, parametrów technicznych materia³u budulcowego.
Rozwi±zania równowa¿ne, musz± posiadaæ parametry oraz spe³niaæ standardy nie gorsze ni¿ produkty podane przyk³adowo w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca winien dokonaæ pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiaj±cego oraz proponowanego przez siebie. Porównania nale¿y dokonaæ w taki sposób, aby Zamawiaj±cy bez ¿adnych w±tpliwo¶ci i w sposób jednoznaczny móg³ stwierdziæ równowa¿no¶æ proponowanego przez Wykonawcê produktu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± dokumentów (w tym np. kart katalogowych, opisów technicznych), z których w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego winno wynikaæ, i¿ zaoferowane materia³y s± o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jako¶ciowych, funkcjonalnych oraz u¿ytkowych w odniesieniu do produktów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w dokumentacji niniejszego postepowania.
Wykonawca przedstawiaj±c rozwi±zania zamienne nie mo¿e naruszyæ praw osób trzecich z tytu³u patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz o¶wiadcza, ¿e wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzeda¿ nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych równowa¿no¶ci oferowanych produktów Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia we wskazanym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci oferty.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3673180,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4604822,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3673180,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Remontowo-Budowlany "ELLA" Bronis³aw Gawrylczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360002442
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAK£AD REMONTOWO-BUDOWLANY "ELLA" BRONIS£AW GAWRYLCZYK
jakie przetargi wygra³a firma
ZAK£AD REMONTOWO-BUDOWLANY "ELLA" BRONIS£AW GAWRYLCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3673180,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-298.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NADARZYN
wiêcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Gara¿u Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Magnuszewie z niezbêdn± infrastruktur± oraz wymian± konstrukcji dachu na istniej±cej czê¶ci budynku gara¿u
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWO¦CI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Juliusza S³owackiego w Bia³ymstoku
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.