eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową drogi "Lutomierska BIS" wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową drogi „Lutomierska BIS” wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.um.pabianice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową drogi „Lutomierska BIS” wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-290c39af-67d3-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335473/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlano - instalacyjnymi w zakresie budowy drogi „Lutomierska BIS” wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
4.2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych.
4.3. Zakres zamówienia, dla którego będzie prowadzony nadzór inwestorski obejmuje w szczególności realizację:
a) Budowę drogi gminnej o kategorii ruchu KR4 o długości ca 950 mb wraz z budową ronda oraz przebudową drogi DK71 na długości ca 185 mb charakteryzującej się następującymi parametrami:
jezdnie (droga gminna, rondo, zatoki autobusowe): ca 8 650 m2,
zjazdy: ca 870 m2,
chodniki: ca 1204 m2,,
wyspy dzielące: ca 314 m2,
pierścień ronda: ca 142 m2,
b) Budowę / przebudowę kanalizacji deszczowej:
w ciągu drogi gminnej: L=320 m, proj. średnica 315 mm (plus wpusty, studnie, przykanaliki),
w ciągu DK71 (plus wpusty, studnie, przykanaliki): L=160 m, proj. średnica 500 mm, L=134,60 m, proj. średnica 315 mm,
c) Budowę / przebudowę sieci wodociągowej:
przebudowa sieci wodociągowej (usuniecie kolizji) : L=159 m, proj. średnica 200 mm
budowa sieci wodociągowej w ciągu drogi gminnej: średnica 225 mm, L=671.1 m, średnica 160 mm, L=17.5 m, średnica 110 mm, L=14 m, średnica 50 mm, L=13,9 m
d) Przebudowę sieci gazowej (usuniecie kolizji): L=78,25 m, proj. średnica 90 mm
e) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu drogi gminnej wraz z przepompownią: średnica 200 mm, L=904.1 m, średnica 110 mm, L=434.6 m
f) Budowę / przebudowę instalacji teletechnicznych:
budowa kanalizacji dwuotworowej L=172 m,
budowa studni kablowych SK2 = 6 kpl.
budowa kanału technologicznego: L= 500 m
g) Budowę / przebudowę uzbrojenia elektroenergetycznego.
Opis zakresu rzeczowego zamówienia na roboty budowlano – instalacyjne, dla którego będzie prowadzony wielobranżowy nadzór inwestorski jest dostępny na stronie internetowej dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu – jako załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.4. Informacje pomocnicze:
a) Wartość zamówienia, którego dotyczy nadzór inwestorski została określona na kwotę 14.000.000,00 zł netto.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 95-200 Pabianice, droga gminna bez nazwy, odchodząca od ulicy Lutomierskiej na wysokości adresu Lutomierska 48 – miejsce budowy; 95-200 Pabianice, ul. św. Jana 4 oraz ul. Zamkowa 16 – siedziby Zamawiającego.
c) W celu realizacji podlegających nadzorowi prac Zamawiający dysponuje aktualnymi decyzjami pozwolenia ZRiD nr 2/2021 z dnia 10.06.2021 roku i nr 5/2021 z dnia 09.11.2021 roku oraz zgłoszeniami robót nie wymagającymi uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
4.5. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą
w szczególności:
a) realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych;
b) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem prac projektowych i ich zgodności z wytycznymi Inwestora, w tym dokonywanie w imieniu Zamawiającego jej odbiorów i sprawdzeń;
c) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym;
d) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego;
e) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, przygotowywania projektów korespondencji związanej z prowadzonymi robotami na rzecz administracji i organów kontrolnych;
f) inicjowanie lub opiniowanie propozycji zmian do umowy, lub realizacji robót dodatkowych (art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp), w tym weryfikacji konieczności ich wykonania, zgodności z przepisami prawa, przygotowania niezbędnej dokumentacji;
g) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót;
h) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym;
i) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
j) zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru
k) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
l) terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych, w tym opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca w tym zakresie z Inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych;
m) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
n) w okresie 1 roku od odbioru końcowego robót budowlanych wspieranie działań Zamawiającego mającego na celu realizację obowiązków wykonawcy robót budowlanych wynikających z gwarancji i rękojmi poprzez:
wsparcie zamawiającego w procesie zgłoszenia ewentualnych braków i usterek,
nadzór nad działaniami wykonawcy robót budowlanych mających na celu usunięcie zgłoszonych usterek
uczestniczenie w odbiorze robót usterkowych
udział w dwóch przeglądach powykonawczych, po upływie 6 miesięcy i 1 roku od zakończenia robót budowlanych i sporządzenie protokołu z dokonanego przeglądu.
o) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
- kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż;
- sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
- kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
- uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania;
- rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców;
- bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z wykonawcą robót budowlanych, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
- bieżąca weryfikacja umów z ewentualnymi podwykonawcami robót budowlanych,
- opiniowanie, weryfikacja dokumentów i doradztwo na rzecz Inwestora w odniesieniu do form zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawców;
- opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych;
- bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
- zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę robót budowlanych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
- wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót.
4.6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na miesiąc, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy, a faktura końcowa wynosząca 20% zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania.
4.7. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
a) Główny: 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
b) Dodatkowe: 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.8. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w swz (warunek udziału w postępowaniu) oraz we wzorze umowy.
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILAMIS Sp. z o.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362148653

7.3.3) Ulica: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 133d lok.127

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.