eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozieUsługa cateringu dla uczestników projektu Klub Seniora w Gminie Brzozie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057606 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu dla uczestników projektu Klub Seniora w Gminie Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzoziu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871679900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozie 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 129 25

1.5.8.) Numer faksu: 56 49 129 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsbrzozie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gopsbrzozie.pl/bip/p,137,postepowania-powyzej-130000-zl-netto

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu dla uczestników projektu Klub Seniora w Gminie Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3b8220-a294-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 20104-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78756,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla 35 uczestników projektu „Klub Seniora w Gminie Brzozie”, Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienia dla każdego uczestnika cateringu w postaci: - serwisu kawowego obejmującego : kawę min. 2 filiżanki na osobę, herbatę min. 2 filiżanki na osobę, Dodatki: cukier biały, mleko, cytryna - woda mineralna gazowana 250 ml na osobę i niegazowana 250 ml na osobę - zestaw kanapkowy składający się z co najmniej 3 rodzajów kanapek na pieczywie mieszanym, po co najmniej 5 sztuk na osobę, każda od 40g do 60g na osobę , a wśród nich np. kanapki z serem, wędlinami, pastami rybnymi, pasztetami itp. - ciasto pieczone po 2 kawałki na osobę np. szarlotka, ciasto z owocami itp. wraz z zapewnieniem naczyń, kubków i sztućców jednorazowych.Przygotowane i dostawa cateringu odbywać się będzie 2 razy w tygodniu we wtorki i czwartki w godzinach ustalonych z Zamawiającym Miejsce dostawy cateringu: Klub Seniora w Brzoziu, 87-313 Brzozie 51 C budynek po byłym Gimnazjum.Przewidywana dzienna liczba posiłków : 35Przewidywana łączna liczba posiłków w trakcie trwania umowy: 5 670 Catering będzie dostarczany zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości cateringu, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Decyzje w przedmiocie zamawianej ilości usług cateringowych dla uczestników klubu będą każdorazowo podejmowane przez Zamawiającego wg aktualnych potrzeb. Każdorazowe zmiany ilościowe zapotrzebowania będą zgłaszane Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e- mailem w dniu poprzedzającym zajęcia. Zmiana ilości szacunkowej, nie będzie skutkowała zaistnieniem lub wysuwaniem jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczania cateringu do miejsca świadczenia usługi, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przygotowywania i przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia nie wyłączając COVID-19. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać zestawy kanapkowe zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004/WE z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny żywności i żywienia (Dz. U. UE L139 z dnia 30.04.2004 r. ze zm.).1.4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zakupi produkty do produkcji zestawów kanapkowych. Wszystkie produkty wykorzystywane do produkcji muszą być dopuszczone do obrotu w kraju, odpowiadać wymaganiom jakościowym stawianym przez Polską Normę, muszą być wytworzone zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość, bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań towaru, w opakowaniach zgodnych z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać prawidłowe terminy ważności1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując określone przepisami prawa normy i wymogi. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów1.6. Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków innych, niż przygotowanych tego samego dnia.1.7. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie w zakresie obowiązujących przepisów prawa, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie uczestników przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.1.8. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.3. Zamawiający na podstawie art. 95 i 96 ust. 2 pkt. e PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U z 2020 poz. 1320) osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wykonującą czynności przygotowania posiłków oraz osobę wykonującą czynności kierowcy dostarczającego przedmiot zamówienia. Osoby te będą posiadały aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy w kontakcie z żywnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255150

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255150

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.