eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikDostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Chmielnik w ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Chmielnik w ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413543273

1.5.8.) Numer faksu: 413543273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.chmielnik.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Chmielnik w ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dba58873-5cb4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278816,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości.
Zadanie 1. Dostawa wyposażenia podstawowego dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku..
Zadanie 2. Dostawa wyposażenia podstawowego dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku- Filia w Suchowoli.
Zadanie 3. Dostawa wyposażenia podstawowego dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Piotrkowicach.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651600-9 - Kamery cyfrowe

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

4.5.5.) Wartość części: 98355,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości.
Zadanie 1. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku..
Zadanie 2. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Piotrkowicach.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 80196,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Dostawa wyposażenia stanowisk do pracy narzędziowo/technicznej w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości.
Zadanie 1. Dostawa wyposażenia stanowisk dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku..
Zadanie 2. Dostawa wyposażenia stanowisk dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku- Filia w Suchowoli.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 81633,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV. Dostawa narzędzi do obróbki drewna i metalu w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18142000-6 - Okulary ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38624000-5 - Pomoce optyczne

42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 30353,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V. Dostawa AGD- sprzętu gospodarstwa domowego w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39713500-8 - Żelazka elektryczne

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 24089,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI. Dostawa sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości dla Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia- załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

4.5.5.) Wartość części: 20122,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68378,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136296,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98355,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art 263. Zamawiający w dniu 18.01.2022 r. dokonał wyboru oferty na II część postępowania pn. Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Chmielnik w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości, Część II. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości, zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Do realizacji zamówienia została wybrana oferta firmy: TRONUS Polska Sp z.o.o. ul. Juliana Konstantego Ordona 2, 01-237 Warszawa (cena brutto : 80 196,00 zł). W części II postępowania Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości została złożona tylko jedna oferta w/w Wykonawcy.
W dniu 07.02.2022 r. Wykonawca TRONUS Polska Sp z.o.o. ul. Juliana Konstantego Ordona 2, 01-237 Warszawa poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie części II zamówienia .
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w części II. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości z dnia 18.01.2022 r.

Jednocześnie, w związku z tym ,że do części II przedmiotowego postępowania wpłynęła tylko jedna oferta Zamawiający unieważnia postępowanie w/w części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81633,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213232,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81633,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko -Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81633,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30353,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71876,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30353,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30353,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24089,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27331,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24089,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona 2A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24089,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20122,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20122,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20122,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20122,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.