eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki"Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszewo - Borki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Broniewskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Olszewo-Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-415

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f63983f3-d412-4745-99e8-49d9dd75c006

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003031/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiD.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku po byłym gimnazjum
wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Leśnej 2A na działce nr 2285/13 w Nowej Wsi
wraz z niezbędnym wyposażeniem w zakresie i założeniami zgodnymi z projektami budowlanymi będącymi załącznikiem do niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert tj. dnia 22.01.2025r. do godz. 900, do Zamawiającego wpłynęły 9 ofert. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 1 484 180,58 zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę 1 132 151,04 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.