Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00101688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00107628/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00158912/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Antoniach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Olszewo - Borki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667965
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W. Broniewskiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olszewo-Borki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-415
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.olszewo-borki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Antoniach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3226aea7-4046-4497-8a0e-f1e199ed4660
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00078609
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00003031/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Antoniach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
-przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
-przesy³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy – Prawo zamówieñ publicznych,
-przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
-przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki, dopuszczalna jest komunikacja za pomoc± poczty elektronicznej: przetargi@olszewo-borki.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platforma Zakupowa.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± JavaScript,
d) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
e) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiD.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje „Rozbudowê Szko³y Podstawowej w Antoniach” wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie.
Zakres zamówienia: „Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Antoniach o sale lekcyjne, salê gimnastyczn± i przedszkole, budowê oczyszczalni ¶cieków o wydajno¶ci do 5m3 na dobê”
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czonej dokumentacji projektowej, szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwane dalej SST) oraz przedmiarach robót które stanowi± dokumenty pomocnicze.
UWAGA:
1) Wykonawca uwzglêdni prace budowlane z uwzglêdnieniem etapowania robót i konieczno¶ci± zapewnienia funkcjonowania instytucji (Szko³y Podstawowej) dzia³aj±cej w budynku oraz zapewnienia doj¶cia i dojazdu;
2) roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji kot³owni mo¿liwe bêd± do wykonania po zakoñczeniu okresu grzewczego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262800-9 - Rozbudowa budynków
37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
44482000-2 - Urz±dzenia przeciwpo¿arowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie spe³niania warunku, Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê/sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿
1 000 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spe³niania warunku, Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿±, ¿e:
a) dysponuj± osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia, w szczególno¶ci pe³ni±ce funkcje:
przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania budow±/robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej lub innych obowi±zuj±cych przepisów oraz co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ci; - kierownik budowy
przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej lub innych obowi±zuj±cych przepisów oraz co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ci;
przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej lub innych obowi±zuj±cych przepisów oraz co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ci.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, osoby które przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy PB uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12 a ustawy PB, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie okre¶lone na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy PB, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w odrêbnych przepisach. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w w/w ustawie.
b) Posiada do¶wiadczenie zawodowe -opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jen± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3.000.000,00 z³ brutto (trzy miliony z³otych 00/100); dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie zadania s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami- pe³ni±cymi funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed terminem sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
4) Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, zgodnie z art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê/sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³.;
7) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.- za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 40 000,00z³ (s³ownie czterdzie¶ci tysiêcy z³).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formie, o której mowa w art. 97 ust. 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto zamawiaj±cego na nastêpuj±cy rachunek bankowy: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: „Wadium – „Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Antoniach”. Za datê wniesienia wadium uznaje siê datê wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy zamawiaj±cego.
4. Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mog± ulec zmianom, przy czym zmiany mog± dotyczyæ:1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót, które nie wynika
z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zawinionych przez Wykonawcê),
c) konieczno¶ci wykonania przez Zamawiaj±cego korekty projektu dla usuniêcia wad dostarczonej dokumentacji,
d) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego,
e) okoliczno¶ci zaistnia³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót,
w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej w SST, normach lub innych przepisach wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny
od przyjêtych w dokumentacji projektowej, a w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.
g) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cego z okoliczno¶ci wymienionych w literach a) - g), termin mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.
2) wysoko¶ci ceny brutto:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem zamówienia,
b) w przypadku o którym mowa w § 9 ust. 2 umowy W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
c) w przypadku, o którym mowa w § 25 umowy.
3) zmiany wysoko¶ci p³atno¶ci czê¶ciowych o których mowa w §7 ust. 4 pkt. 1 umowy do wysoko¶ci maksymalnie 50% warto¶ci okre¶lonej w § 7 ust. 4 pkt. 1 umowy. Warunkiem wprowadzenia przedmiotowej zmiany jest akceptacja Instytucji dotuj±cych b±d¼ zwiêkszenia wk³adu w³asnego Zamawiaj±cego,
4) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy,
5) rozszerzenia odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi oraz przed³u¿enia terminu udzielonej gwarancji,
6) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót,
7) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy- zgodnie z art. 451 ust. 1 ustawy PZP,
8) je¿eli zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust 1 i 2 ustawy PZP.
2. Zmiana mo¿e byæ dokonana przed up³ywem terminu realizacji niniejszej umowy okre¶lonego w § 4 ust. 1, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, z³o¿ony bez zbêdnej zw³oki. Wniosek winien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/olszewo_borki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn± przy Zespole Szkó³ Nr 2 w £osicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposa¿eniem dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO i Zwiêkszania Odporno¶ci
- Przebudowa i remont pomieszczeñ Centrum Obs³ugi Mieszkañca po³o¿onych na parterze istniej±cego budynku biurowo us³ugowego Grafit po³o¿onego przy ul. Namys³owskiej 8 we Wroc³awiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryszta³" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu ¦l±skim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
wiêcej: Artyku³y i sprzêt sportowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.