Og³oszenie z dnia 2023-01-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00112245/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Siemionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W SIEMIONKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000880120
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Siemionki
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-324
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3187 623
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpssiemionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.dpssiemionki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pozosta³a pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Siemionkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00058530
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz e-Puap /275k4iehfo/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych). informujê, i¿:
1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach, Siemionki 13,88-324 Jeziora Wielkie
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Marcin Hankiewicz marcin.h@dpssiemionki.pl
3) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c - ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w zwi±zku z ustaw± z dnia 12 marca 2004 r.
o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 z pó¼n. zm. ) oraz rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 734 z pó¼n. zm.);
4) dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
6) dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej;
7) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Panu/Pani, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.262.I.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywne dostawy oleju opa³owego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1,
z przeznaczeniem na cele grzewcze, zwanego dalej „olejem opa³owym” do Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach, Siemionki 13 o szacunkowej ilo¶ci ok. 39 800l.
• Gêsto¶æ w temperaturze 150 C, max 860 kg/m3
• Warto¶æ opa³owa, min 42,6 MJ/kg
• Temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56 0C
• Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 200C, max 6,00 mm2 s
• Sk³ad frakcyjny do 2500C destyluje, max 65 % (V/V)
• Sk³ad frakcyjny do 3500 C destyluje, min 85 % (V/V)
• Temperatura p³yniêcia, max -20 0C
• Pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% Pozosta³o¶ci destylacyjnej, max
0,30
% (m/m)
• Zawarto¶æ siarki, max 0,10 % (m/m)
• Zawarto¶æ wody, max 200 mg/kg
• Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max 24 mg/kg
• Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
• Barwa czerwona -----------
1. Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo (certyfikat) jako¶ci potwierdzaj±cy parametry okre¶lone w powy¿szej normie.
2. Dostawa odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie w dowolnie wybranej przez Zamawiaj±cego formie: (telefonicznie, e-mail, fax). Dostawa oleju opa³owego lekkiego nastêpuje w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. Zamówienie mo¿e byæ z³o¿one w co najmniej jednej
z wskazanych form wybranych przez Zamawiaj±cego:
- wysy³aj±c tre¶æ zamówienia przez fax.;
- wysy³aj±c tre¶æ zamówienia na adres e-mail wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy (adres poczty Zamawiaj±cego : dom@dpssiemionki.pl);
- w trakcie rozmowy telefonicznej.
3. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania zamówieñ w trybie pilnej dostawy, a Wykonawca ma wówczas obowi±zek zrealizowaæ dostawê w terminie do 3 godzin liczonych od momentu wys³ania takiego zamówienia przez Zamawiaj±cego. Dowodem z³o¿enia zamówienia mo¿e byæ np.: e-mail, biling lub fax – równie¿ bez potwierdzenia odbioru z drugiej strony.
4. Dostawa oleju napêdowego odbywaæ siê bêdzie autocysternami oplombowanymi
i zabezpieczonymi zgodnie z przepisami prawa o dopuszczalnej masie ca³kowitej pojazdu nieprzekraczaj±cej 26t. oraz dostosowane do pobierania próbek oleju opa³owego. Autocysterny dostosowane bêd± do warunków Zamawiaj±cego tj. autocysterna samojezdna, wykluczony jest sposób dostawy ci±gnikiem siod³owym z naczep±-cystern±, z uwagi na w±skie przejazdy oraz ciasne ³uki jak równie¿ ze wzglêdu na tona¿ zestawu.
5. Wykonawca zapewnienia odczyt ilo¶ci przepompowanego oleju na sprawnym urz±dzeniu pomiarowym znajduj±cym siê na cysternie.
6. Wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± dostaw (za³adunek, koszty transportu, zabezpieczenia ³adunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia, roz³adunku itp.) ponosi Wykonawca zamówienia.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na w³asne ryzyko i odpowiada za wszelkie uszkodzenia powsta³e w czasie transportu oraz za³adunku i roz³adunku.
8. W przypadkach zawinionych Wykonawca zobowi±zuje siê do poniesienia wszelkich kosztów niezbêdnych do naprawienia wyrz±dzonej szkody.
9. Pojemno¶æ zbiorników Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach : 3x4000 litrów.
10. Ilo¶æ jednorazowego zamówienia oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy bêdzie zamawiaæ dostawy oleju opa³owego lekkiego o wielko¶ci co najmniej 400 litrów ka¿da.
12. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowi±zany jest podaæ wszelkie namiary kontaktowe np. nr telefonu) niezbêdne do realizacji zamówienia.
13. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony olej na okres – 6 miesiêcy.
14. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ wymieniony olej opa³owy lekki bêdzie zgodny z normami wprowadzonymi do obowi±zkowego stosowania.
15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontrolnego pobierania próbek oleju opa³owego lekkiego w celu sprawdzenia jego jako¶ci oraz wymogom stawianym niniejsz± umow±
i obowi±zuj±cymi przepisami prawa ka¿dorazowo przy dostawie lub w innym czasie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wa¿nych ofert na podstawie nastêpuj±cego kryterium:
a) £±czna cena oferty brutto - 100 %
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powy¿sze kryterium i ustalon± wagê.
Zaproponowana przez Wykonawcê cena ³±czna powinna zostaæ w ofercie podana jako cena brutto oraz z rozbiciem na cenê netto i podatek VAT, wyra¿ona w PLN. Cena dla przedmiotu zamówienia mo¿e byæ tylko jedna, nie dopuszcza siê wariantowo¶ci cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny byæ od razu ujête w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje przedmiotu zamówienia by³a cen± ostateczn±, bez konieczno¶ci dokonywania przez Zamawiaj±cego przeliczeñ i innych dzia³añ w celu jej okre¶lenia.
b) Wykonawca przedstawi w ofercie cenê brutto za 1 litr oleju opa³owego. Cena ofertowa musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysoko¶ci, a tak¿e inne koszty niezbêdne do zrealizowania zamówienia, tj. koszty transportu
i roz³adunku. Cena oferty ma byæ wyra¿ona w PLN zgodnie z polskim systemem p³atniczym,
z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku.
c) Kryterium ³±czna cena oferty brutto:
Punkty za niniejsze kryterium zostan± przyznane wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
C = ( Cmin / Cof.) x 100
gdzie:
Cmin - najni¿sza ³±czna cena oferty brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert
Cof. - zaoferowana ³±czna cena oferty brutto - dane– oferty
C - ilo¶æ punktów za ³±czn± cenê oferty brutto przyznanych danej ofercie.
d) Ka¿dy Wykonawca winien wyliczyæ cenê oferty wg. zasad okre¶lonych w Formularzu ofertowym– za³±cznik do niniejszego zapytania.
Wykonawca w tre¶ci oferty:
• wskazuje hurtow± cenê jednostkow± netto Producenta oleju opa³owego lekkiego bêd±cego przedmiotem zamówienia za 1 litr. Cena ta ma odpowiadaæ cenie hurtowej Producenta okre¶lonej na jego stronie internetowej na dzieñ 24.01.2023r. w przeliczeniu na 1 litr. Cena bêdzie wyra¿ona w PLN (z³otych polskich) z dok³adno¶ci± do pe³nych groszy (dwa miejsca po przecinku), przy czym koñcówki poni¿ej 0,5 grosza pomija siê, a koñcówki 0,5 grosza i wy¿sze zaokr±gla siê do 1 grosza. Do oferty nale¿y przed³o¿yæ wydruk ze strony internetowej producenta zawieraj±cy podana cenê hurtow± oleju.
• Wspó³czynnik narzutu wyliczony na podstawie ilorazu wskazanej w ofercie Ceny jednostkowej netto Wykonawcy za 1 litr oleju opa³owego lekkiego oraz Ceny jednostkowej netto Producenta za 1 litr oleju opa³owego lekkiego zgodnie z wzorem:
Cena jednostkowa netto Wykonawcy
-------------------------------------------------------- = Wspó³czynnik narzutu
Cena jednostkowa netto Producenta
Wspó³czynnik narzutu ma byæ podany z dok³adno¶ci± do 4 cyfr po przecinku, przy czym 4 cyfra pozostaje bez zaokr±glenia.
Wspó³czynnik narzutu bêdzie s³u¿y³ do ustalenia zmian cen 1 litra oleju opa³owego lekkiego
w trakcie realizacji umowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowyO¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art.125 ust.1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy i podania przez Wykonawcê nazw (firm) podwykonawców. W przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, wzór o¶wiadczenia w tym zakresie zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:1) zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego towaru do 10% przy zachowaniu zaoferowanej ceny,
2) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmiany w sytuacjach:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wyst±pienia si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy. Si³a wy¿sza, o której mowa to zdarzenie niezale¿ne od Wykonawcy, nie stanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy albo maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy (ryzyko gospodarcze Wykonawcy, ani rentowno¶æ zlecenia dla Wykonawcy nie stanowi± si³y wy¿szej). Strony za okoliczno¶ci si³y wy¿szej uznaj± m. in.: og³oszone stany klêski ¿ywio³owe, w tym powód¼ i trzêsienie ziemi, strajki generalne lub lokalne uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy; dzia³ania wojenne lub og³oszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny - uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy; strony maj± ¶wiadomo¶æ, i¿ podpisuj± umowê w trakcie trwania stanu epidemii COVID-19, co nie stanowi si³y wy¿szej.
2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron umowy okoliczno¶ci powoduj±cych rezygnacjê lub wy³±czenie z realizacji okre¶lonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiaj±cego, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego
o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
3) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci wstrzymanie dostawy przez Zamawiaj±cego,
4) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na produkt bêd±cy przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego okre¶laj±cego zmianê stawki VAT z zastrze¿eniem, ¿e zmianie ulegnie wówczas wy³±cznie cena brutto. Cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany w umowie w tym przypadku nast±pi± automatycznie i nie wymagaj± formy aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl oraz e-Puap /275k4iehfo/SkrytkaESP w postaci elektronicznej. W sposób opisany w https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf. 1) Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia 02.02.2023r. do godziny: 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.