Og³oszenie z dnia 2023-02-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00058530/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Siemionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W SIEMIONKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000880120
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Siemionki
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-324
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3187 623
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpssiemionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.dpssiemionki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pozosta³a pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Siemionkach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00112245
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 dostawa oleju opa³owego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00058530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.262.I.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywne dostawy oleju opa³owego spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1,
z przeznaczeniem na cele grzewcze, zwanego dalej „olejem opa³owym” do Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach, Siemionki 13 o szacunkowej ilo¶ci ok. 39 800l.
• Gêsto¶æ w temperaturze 150 C, max 860 kg/m3
• Warto¶æ opa³owa, min 42,6 MJ/kg
• Temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56 0C
• Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 200C, max 6,00 mm2 s
• Sk³ad frakcyjny do 2500C destyluje, max 65 % (V/V)
• Sk³ad frakcyjny do 3500 C destyluje, min 85 % (V/V)
• Temperatura p³yniêcia, max -20 0C
• Pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% Pozosta³o¶ci destylacyjnej, max
0,30
% (m/m)
• Zawarto¶æ siarki, max 0,10 % (m/m)
• Zawarto¶æ wody, max 200 mg/kg
• Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max 24 mg/kg
• Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
• Barwa czerwona -----------
1. Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo (certyfikat) jako¶ci potwierdzaj±cy parametry okre¶lone w powy¿szej normie.
2. Dostawa odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie w dowolnie wybranej przez Zamawiaj±cego formie: (telefonicznie, e-mail, fax). Dostawa oleju opa³owego lekkiego nastêpuje w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. Zamówienie mo¿e byæ z³o¿one w co najmniej jednej
z wskazanych form wybranych przez Zamawiaj±cego:
- wysy³aj±c tre¶æ zamówienia przez fax.;
- wysy³aj±c tre¶æ zamówienia na adres e-mail wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy (adres poczty Zamawiaj±cego : dom@dpssiemionki.pl);
- w trakcie rozmowy telefonicznej.
3. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania zamówieñ w trybie pilnej dostawy, a Wykonawca ma wówczas obowi±zek zrealizowaæ dostawê w terminie do 3 godzin liczonych od momentu wys³ania takiego zamówienia przez Zamawiaj±cego. Dowodem z³o¿enia zamówienia mo¿e byæ np.: e-mail, biling lub fax – równie¿ bez potwierdzenia odbioru z drugiej strony.
4. Dostawa oleju napêdowego odbywaæ siê bêdzie autocysternami oplombowanymi
i zabezpieczonymi zgodnie z przepisami prawa o dopuszczalnej masie ca³kowitej pojazdu nieprzekraczaj±cej 26t. oraz dostosowane do pobierania próbek oleju opa³owego. Autocysterny dostosowane bêd± do warunków Zamawiaj±cego tj. autocysterna samojezdna, wykluczony jest sposób dostawy ci±gnikiem siod³owym z naczep±-cystern±, z uwagi na w±skie przejazdy oraz ciasne ³uki jak równie¿ ze wzglêdu na tona¿ zestawu.
5. Wykonawca zapewnienia odczyt ilo¶ci przepompowanego oleju na sprawnym urz±dzeniu pomiarowym znajduj±cym siê na cysternie.
6. Wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± dostaw (za³adunek, koszty transportu, zabezpieczenia ³adunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia, roz³adunku itp.) ponosi Wykonawca zamówienia.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na w³asne ryzyko i odpowiada za wszelkie uszkodzenia powsta³e w czasie transportu oraz za³adunku i roz³adunku.
8. W przypadkach zawinionych Wykonawca zobowi±zuje siê do poniesienia wszelkich kosztów niezbêdnych do naprawienia wyrz±dzonej szkody.
9. Pojemno¶æ zbiorników Domu Pomocy Spo³ecznej w Siemionkach : 3x4000 litrów.
10. Ilo¶æ jednorazowego zamówienia oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy bêdzie zamawiaæ dostawy oleju opa³owego lekkiego o wielko¶ci co najmniej 400 litrów ka¿da.
12. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowi±zany jest podaæ wszelkie namiary kontaktowe np. nr telefonu) niezbêdne do realizacji zamówienia.
13. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony olej na okres – 6 miesiêcy.
14. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ wymieniony olej opa³owy lekki bêdzie zgodny z normami wprowadzonymi do obowi±zkowego stosowania.
15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontrolnego pobierania próbek oleju opa³owego lekkiego w celu sprawdzenia jego jako¶ci oraz wymogom stawianym niniejsz± umow±
i obowi±zuj±cymi przepisami prawa ka¿dorazowo przy dostawie lub w innym czasie.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 238895,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 283443,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238895,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³ka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250749477
7.3.4) Miejscowo¶æ: ul. S³awoszewska 2b, 63-220 Kotlin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 238895,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.