Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088075/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058574 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa cateringowa dla uczestników projektu „Dostępna praca”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa cateringowa dla uczestników projektu „Dostępna praca”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95baf68a-b87e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Dostępna praca” realizowany jest ze środków UE Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl oraz2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Kompleksowa usługa cateringowa dla uczestników projektu „Dostępna praca” - numer BS.2611.10.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy Pzp) oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”.5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, b) w przypadku prowadzenia postępowań na usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj. odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): n/d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 10102,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa cateringowa obejmująca dostawę i zaserwowanie 240 sztuk cateringu w postaci wyżywienia dla uczestników projektu „Dostępna Praca”, podczas trzech edycji szkoleń na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski. O ostatecznym miejscu realizacji każdej edycji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na minimum 7 dni przed planowaną datą pierwszego dnia szkoleniowego. W danej edycji miejsc realizacji może być maksymalnie dwa – analogicznie jak ustalono już to dla I edycji. Niemożliwość wskazania w obecnej chwili miejsc realizacji wiąże się z zapisami projektowymi i naborem/rekrutacją uczestników projektu. Każda z edycji odbędzie się w terminach wskazanych poniżej.Zamawiający poinformuje wykonawcę o dokładnym terminie rozpoczęcia spotkania na 10 dni przed planowaną realizacją usługi w formie mailowej.I edycjaIlość grup szkoleniowych: 2 gr upy, I grupa 10 osób (4 dni szkoleniowe) w miejscowości Jasło oraz II grupa 10 osób w miejscowości Rzeszów Ilość dni szkoleniowych: 4Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.Łącznie 80 sztuk cateringuII edycja Ilość grup szkoleniowych: 2 grupy, po 10 osób (4 dni szkoleniowe dla jednej grupy, miejsce prowadzenia szkoleń będzie zależne od zabranej grupy, od miejsca zamieszkania UP na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski – wskazane zostanie maksymalnie dwa powiaty dla realizacji zamówienia). Miejsce prowadzenia szkoleń w II edycji będzie wskazane minimum 7 dni przed pierwszym dniem szkoleniowym. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego. Łącznie 80 sztuk cateringuIII edycja Ilość grup szkoleniowych: 2 grupy, po 10 osób (4 dni szkoleniowe dla jednej grupy, miejsce prowadzenia szkoleń będzie zależne od zabranej grupy, od miejsca zamieszkania UP na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski - wskazane zostanie maksymalnie dwa powiaty dla realizacji zamówienia). Miejsce prowadzenia szkoleń w III edycji będzie wskazane minimum 7 dni przed pierwszym dniem szkoleniowym. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego. Łącznie 80 sztuk cateringuŁącznie całość zamówienia obejmuje 240 szt. cateringu opisanego w pkt. IV - na trzy edycje.Catering powinien spełniać poniższe parametry: Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poczęstunku/cateringu w czasie 2 przerw każdego dnia na spotkaniu w każdej z 2 grup:a) W ramach I przerwy (przygotowanej przed rozpoczęciem zajęć) należy zapewnić dla każdego uczestnika spotkania w każdej z 2 grup - (1 porcja dla jednej osoby) cateringu zawiera: - Kawę czarną rozpuszczalną oraz parzoną – 2 filiżanki na osobę,- Herbatę czarną tradycyjną – 2 filiżanki na osobę,Kawa i herbata powinny być podawane w oryginalnych opakowaniach i wyłożone np. na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem.- Woda mineralna niegazowana – podana w oryginalnych 0,25 l butelkach, (2 butelki/osobę),- Cukier, płynne mleko do kawy, cytryna do herbaty w plastrach dla wszystkich uczestników,- drożdżówkę – 100 g (np. z nadzieniem owocowym, serem, makiem) jedna sztuka dla każdego z uczestników w każdy dzień spotkania.W ramach I przerwy Zamawiający wymaga zapewnienia cateringu na spotkaniu najpóźniej do godz. 9.30b) w ramach II przerwy należy zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia w każdej z 2 grup/3 edycje:a. Obiad:• Danie I – zupa o gramaturze nie mniejszej niż 300g • Danie II - najmniej 150g mięsa, drobiu lub ryby oraz co najmniej 100g dodatków np. ziemniaki, frytki, ryż, kasza itp., oraz co najmniej 100g surówki• Napój – sok minimum 250 ml W ramach II przerwy Zamawiający wymaga zapewnienia cateringu na spotkaniu najpóźniej o godzinie 12.00Niedozwolone jest serwowanie tych samych posiłków w ciągu dwóch następujących po sobie spotkań. 1. Posiłki winny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy zapewnieniu wyżywienia uczestników spotkań uwzględni świeże produkty dostępne na rynku.2. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia.3. Świadczenie usług żywienia przez Wykonawcę odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity, Dz. U. z 2020, poz. 2021).4. Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi, w tym przygotowania, dowiezienia i podania posiłków w opakowaniach jednorazowego użytku (sztućce, talerze, kubki, jednorazowe, pojemniki styropianowe obiadowe, serwetki, obrusy), 5. Catering powinien zostać dostarczony do konsumpcji wg szczegółowego harmonogramu spotkań, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu najpóźniej na 30 minut przed planowaną konsumpcją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć w programie do 30 minut. 6. Naczynia i resztki z posiłków wykonawca zobowiązany jest zutylizować/odebrać z miejsca realizacji szkolenia do 10 minut od momentu zakończenia spożywania posiłku przez ostatniego z uczestników spotkania.Pozostałe warunki realizacji zamówienia (opis, zakres) został ściśle wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – 60 %. 2) K2: Wymiar zatrudnienia osoby z katalogu wskazanego w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp – 40 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Wymiar zatrudnienia osoby z katalogu wskazanego w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp – znaczenie w ocenie 40%. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, musi zatrudnić na czas realizacji zamówienia 1 osobę w wymiarze co najmniej ¼ etatu, zgodnie z zapisami określonymi w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp (Dz.U. 2019, poz. 2019 ze zm.), na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilno-prawnej.Punkty za kryterium „Wymiar zatrudnienia osoby z katalogu wskazanego w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp” zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt., na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.Ilość punktów zostanie przyznana następująco:- 0 punktów za zadeklarowanie zatrudnienia osoby wskazanej w V.3 SWZ w wymiarze ¼ etatu- 20 punktów za zadeklarowanie zatrudnienia osoby wskazanej w V.3 SWZ w wymiarze ½ etatu- 40 punktów za zadeklarowanie zatrudnienia osoby wskazanej w V.3 SWZ w wymiarze pełnego etatu.Minimalny wymagany wymiar zatrudnienia osoby wskazanej w Rozdziale V.3 SWZ to ¼ etatu. Punkty w kryterium „Wymiar zatrudnienia osoby z katalogu wskazanego w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wymiar zatrudnienia osoby z katalogu wskazanego w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz deklarację zatrudnienia pracownika zgodnie z zapisami rozdziału V.3 SWZ – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wskazuje przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wymagane wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – na wezwanie.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym:1) Terminu realizacji usługi, jeśli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu. 2) Zmiany wynagrodzenia:a) w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 9, gdy Zamawiający zdecyduje się na zwiększenie ilości cateringu, w związku ze zwiększeniem liczby uczestników poradnictwa prospołecznego. Zmiana nastąpi na wniosek Zamawiającego;b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020 r. poz. 1342)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.2. Zmiany przedmiotu zamówienia:a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia;b) zwiększenie maksymalnie o 30% liczby uczestników poradnictwa prospołecznego w wyniku prowadzonej rekrutacji do projektu (Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wielkości zamówienia maksymalnie o 30% pierwotnej ilości cateringu na poradnictwo prospołeczne).3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.4. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.5. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z wybranych rodzajów podpisu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówieniaMaksymalnie termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2022 roku – zgodnie z poniżej wskazanym podziałem czasowym dla danych edycji:I edycja – czerwiec/lipiec 2021 r. II edycja - II/III kwartał 2021 r.III edycja - I kwartał 2022 r.- w dni powszednie od poniedziałku do piątku.Szczegółowy harmonogram dostawy i zaserwowania cateringu zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy – każdorazowo dla poszczególnych edycji - minimum 5 dni przed planowanym terminem pierwszego dnia szkoleniowego dla danej edycji. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminów realizacji usługi, jeżeli będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu oraz w zależności od sytuacji epidemiologicznej spowodowanej SARS - CoV-2, jednakże będzie to przedmiotem wcześniejszego ustalenia z Wykonawcą. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.