Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088075 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa cateringowa dla uczestników projektu „Dostępna praca”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa cateringowa dla uczestników projektu „Dostępna praca”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95baf68a-b87e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dostępna praca” realizowany jest ze środków UE Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10102,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa cateringowa obejmująca dostawę i zaserwowanie 240 sztuk cateringu w postaci wyżywienia dla uczestników projektu „Dostępna Praca”, podczas trzech edycji szkoleń na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski. O ostatecznym miejscu realizacji każdej edycji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na minimum 7 dni przed planowaną datą pierwszego dnia szkoleniowego. W danej edycji miejsc realizacji może być maksymalnie dwa – analogicznie jak ustalono już to dla I edycji. Niemożliwość wskazania w obecnej chwili miejsc realizacji wiąże się z zapisami projektowymi i naborem/rekrutacją uczestników projektu.
Każda z edycji odbędzie się w terminach wskazanych poniżej.
Zamawiający poinformuje wykonawcę o dokładnym terminie rozpoczęcia spotkania na 10 dni przed planowaną realizacją usługi w formie mailowej.
I edycja
Ilość grup szkoleniowych: 2 gr upy, I grupa 10 osób (4 dni szkoleniowe) w miejscowości Jasło oraz II grupa 10 osób w miejscowości Rzeszów
Ilość dni szkoleniowych: 4
Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
Łącznie 80 sztuk cateringu
II edycja
Ilość grup szkoleniowych: 2 grupy, po 10 osób (4 dni szkoleniowe dla jednej grupy, miejsce prowadzenia szkoleń będzie zależne od zabranej grupy, od miejsca zamieszkania UP na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski – wskazane zostanie maksymalnie dwa powiaty dla realizacji zamówienia). Miejsce prowadzenia szkoleń w II edycji będzie wskazane minimum 7 dni przed pierwszym dniem szkoleniowym. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
Łącznie 80 sztuk cateringu
III edycja
Ilość grup szkoleniowych: 2 grupy, po 10 osób (4 dni szkoleniowe dla jednej grupy, miejsce prowadzenia szkoleń będzie zależne od zabranej grupy, od miejsca zamieszkania UP na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowski lub jasielski lub stalowowolski lub mielecki lub przemyski - wskazane zostanie maksymalnie dwa powiaty dla realizacji zamówienia). Miejsce prowadzenia szkoleń w III edycji będzie wskazane minimum 7 dni przed pierwszym dniem szkoleniowym. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
Łącznie 80 sztuk cateringu
Łącznie całość zamówienia obejmuje 240 szt. cateringu opisanego w pkt. IV - na trzy edycje.
Catering powinien spełniać poniższe parametry:
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poczęstunku/cateringu w czasie 2 przerw każdego dnia na spotkaniu w każdej z 2 grup:
a) W ramach I przerwy (przygotowanej przed rozpoczęciem zajęć) należy zapewnić dla każdego uczestnika spotkania w każdej z 2 grup - (1 porcja dla jednej osoby) cateringu zawiera:
- Kawę czarną rozpuszczalną oraz parzoną – 2 filiżanki na osobę,
- Herbatę czarną tradycyjną – 2 filiżanki na osobę,
Kawa i herbata powinny być podawane w oryginalnych opakowaniach i wyłożone np. na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem.
- Woda mineralna niegazowana – podana w oryginalnych 0,25 l butelkach, (2 butelki/osobę),
- Cukier, płynne mleko do kawy, cytryna do herbaty w plastrach dla wszystkich uczestników,
- drożdżówkę – 100 g (np. z nadzieniem owocowym, serem, makiem) jedna sztuka dla każdego z uczestników w każdy dzień spotkania.
W ramach I przerwy Zamawiający wymaga zapewnienia cateringu na spotkaniu
najpóźniej do godz. 9.30
b) w ramach II przerwy należy zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia
w każdej z 2 grup/3 edycje:
a. Obiad:
• Danie I – zupa o gramaturze nie mniejszej niż 300g
• Danie II - najmniej 150g mięsa, drobiu lub ryby oraz co najmniej 100g dodatków np. ziemniaki, frytki, ryż, kasza itp., oraz co najmniej 100g surówki
• Napój – sok minimum 250 ml
W ramach II przerwy Zamawiający wymaga zapewnienia cateringu na spotkaniu
najpóźniej o godzinie 12.00
Niedozwolone jest serwowanie tych samych posiłków w ciągu dwóch następujących po sobie spotkań.
1. Posiłki winny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy zapewnieniu wyżywienia uczestników spotkań uwzględni świeże produkty dostępne na rynku.
2. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia.
3. Świadczenie usług żywienia przez Wykonawcę odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity, Dz. U. z 2020, poz. 2021).
4. Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi, w tym przygotowania, dowiezienia i podania posiłków w opakowaniach jednorazowego użytku (sztućce, talerze, kubki, jednorazowe, pojemniki styropianowe obiadowe, serwetki, obrusy),
5. Catering powinien zostać dostarczony do konsumpcji wg szczegółowego harmonogramu spotkań, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu najpóźniej na 30 minut przed planowaną konsumpcją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć w programie do 30 minut.
6. Naczynia i resztki z posiłków wykonawca zobowiązany jest zutylizować/odebrać z miejsca realizacji szkolenia do 10 minut od momentu zakończenia spożywania posiłku przez ostatniego z uczestników spotkania.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia (opis, zakres) został ściśle wskazany w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10774,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10774,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10774,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIGRA Grzegorz Schabiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-29-95-343
7.3.3) Ulica: Floriańska 42
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10774,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.